De ervaring leert mij, dat dat landingsgestel het niet gaat houden, en dat "dat buig ik wel weer recht" ook ERG tegen gaat vallen: 99.9% kans dat er niets meer recht te buigen valt, danwel, dat het halverwege het rechtbuigen "al niet meer hoeft"... (afgebroken, dus).
Het vervelende van een landingsgestel, is dat wanneer het niet stevig genoeg is, het meer schade aanricht dan voorkomt, en ik zou je dan ook HEEL dringend willen aanraden, om een nieuw landingsgestel te buigen uit EEN stuk verenstaal.....
Maar goed, het dingetje ziet er wel heel leuk uit, en zelfs "uiterst luchtwaardig". Ik hoop van harte dat je hier langer vliegplezier en minder "plakplezier" mee hebt.
Hou er rekening mee, dat een Jadelsky vleugel een behoorlijk "primitief" thermiekprofiel is, wat een behoorlijke hekel aan hoge snelheden heeft: de stelling "als het fout gaat, dan GAAAS!" is met vrij grote waarschijnlijkheid op dit toestelletje niet heel erg goed bruikbaar: dan gaan de vleugels waarschijnlijk klapperen en uberhaupt vliegt zo'n Jedelsky-profiel niet graag snel.
Groet, Bert