Houd het zo heel mogelijk... voldoet de vleugel niet, bouw je een nieuwe met een clark-Y.
Die handjes van jou kunnen meer dan voldoende wapperen. Een vleugeltje bouw je in een poep en een zucht...
Ben je niet happy met het onderstel? Pas dat dan gewoon aan. Met dat gelas en gestook komt de veerkarakteristiek niet terug, maak je de Mig-las minder hard. Het verende zit in de opperhuid van het staal. Weet je nog? Daarom mag je een bladveer van een auto nooit en te nimmer zandstralen met grit. Hoogstens met kunststof parel, koudijs of notenschillen.
Wat al is gezegd, uit 1 stuk verenstaal zetten, koud buigen... bij iedere modelbouwzaak is het draad wel verkrijgbaar.
Neem wat lengtes 3 mm en 4 mm mee. Heb je keuze.
Buigapparaat kan jij helemaal snel fixen. Als een draadsnijder al 'effe' spugen in je handen is...
Zoek maar op google op 'wire bender'... even als voorbeeld... voorbeelden te kust en te keur... je fantasie doet de rest.
K and S Metal Working Tools
Met een stalen plaatje, wat boutjes en een stuk pijp uit de ijzerbak heb je het al gefikst...
Die handjes van jou kunnen meer dan voldoende wapperen. Een vleugeltje bouw je in een poep en een zucht...
Ben je niet happy met het onderstel? Pas dat dan gewoon aan. Met dat gelas en gestook komt de veerkarakteristiek niet terug, maak je de Mig-las minder hard. Het verende zit in de opperhuid van het staal. Weet je nog? Daarom mag je een bladveer van een auto nooit en te nimmer zandstralen met grit. Hoogstens met kunststof parel, koudijs of notenschillen.
Wat al is gezegd, uit 1 stuk verenstaal zetten, koud buigen... bij iedere modelbouwzaak is het draad wel verkrijgbaar.
Neem wat lengtes 3 mm en 4 mm mee. Heb je keuze.
Buigapparaat kan jij helemaal snel fixen. Als een draadsnijder al 'effe' spugen in je handen is...
Zoek maar op google op 'wire bender'... even als voorbeeld... voorbeelden te kust en te keur... je fantasie doet de rest.
K and S Metal Working Tools
Met een stalen plaatje, wat boutjes en een stuk pijp uit de ijzerbak heb je het al gefikst...