maar het zal nog wel even duren voordat ik die kunsten kan zeker indoor met deltamix toestanden
vreemd normaal ben ik altijd snelle jelle met dingen leren maar hier kom ik maar niet verder
Dit is absoluut niet vervelend bedoeld, en ook ik heb DIEPE bewondering voor je goedgemutstheid en doorzettingsvermogen, maar:
Men probeert je nu al meer dan 1000 posts duidelijk te maken dat je het compleet, maar dan ook echt IEDERE KEER, consequent verkeerd aanpakt: verkeerde locatie, verkeerd toestel, verkeerde motorisering, verkeerde reparaties, echt ALLES pak je NET op de verkeerde manier aan....
Dan is het niet zo gek dat je niet verder komt he?
Geloof me vrij: ik heb een simpel Protech Cessna 400 liggen waar ik leraar-leerling mee kan vliegen. Dat is een absoluut minder geschikt beginnerskistje, maar
tien tegen een dat ik je zelfs met zo'n "minder geschikt" toestelletje aan de kabel binnen een paar middagen aan het vliegen heb. Helaas woon ik een beetje te ver bij je uit de buurt, anders was het een simpele zaak....
Maar dat is je al door anderen ook aangeboden, en dat schijn je niet te willen....
Tsja, dan is het verder een kwestie van flink doorzetten, en uiteindelijk opgeven.... ben ik bang....
Toch: succes gewenst, en ik hoop ongelijk te krijgen, want nogmaals, ik heb diepe bewondering voor je doorzettingsvermogen, en ik gun je het succes van harte!
Groet, Bert