Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Highfly
Hoe heb je de 3 -standen schakelaar geprogrammeerd?De mijne had ik stand 0 GPS-atti/
stand 1 Atti/stand 2 failsafe.Zo kreeg ik hem ook niet in de calibratie mode.
Toen heb stand 2 (failsafe) veranderd in manuel en het was zo gepiept.
Wellicht een handige tip om je 'staafje' van de gps in zijn houders te houden zonder lijm; ik heb net op de 2 uiteinden een stukje leukoplast over de kop van het staafje doen en dan in de houders drukken en aandraaien. Zit super goed vast en je draait hem via het schroefdraad er zo weer uit. Geen gedoe met lijm, geen volgelopen schroefdraad.
Maar schiet ie dan niet los tijdens een vlucht door eventuele minimale vibraties. Ik heb hem toch liever dan wel vast.
Nu weet ik nog steeds niet waar die 4 stikkertjes met die zwarte lijn voor zijn.
Heb gister avond trouwens 2 geslaagde vluchten en go home en landing gemaakt.
Werkte bijna perfect de landing was 2 a 3 m naast het startpunt.Dus je moet niet naast een of meer opstakels opstijgen want dan heb je kans dat je daar op land.
Als ik op stijg dan vind ik dat hij niet gelijk level is. Als hij los komt hangt hij elke keer een beetje scheef en leveld dan.