Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat me echter wel tegenviel is dat ik hem in 'via de knop failsafe' mode niet meer over kan nemen. Ik zette de failsafe uit en plaatste hem in GPS-ATTI mode. De led ging gewoon groen knipperen, maar er was geen enkele reactie op mijn stickbewegingen. Hij bleef echter vanaf dat de failsafe uit was op dezelfde hoogte hangen. Ik was blij dat dit maar een meter of 2 was, want toen ik van GPS mode naar ATTI mode switchte vielen alle motoren uit en viel hij als een baksteen uit de lucht.
Klopt het dat je hem vanuit failsafe niet meer kan overnemen? Of hebben jullie een andere ervaring? Moet ik dan wellicht iets instellen?
ikbij mij is deels hetzelfde. zodra ik failsave activeer en die weer uitschakel waardoor die terug schiet naar gps, blijft ie wel failsave doorvliegen. zodra ik dan even naar atti schakel heb ik de volledige controle weer.
ikbij mij is deels hetzelfde. zodra ik failsave activeer en die weer uitschakel waardoor die terug schiet naar gps, blijft ie wel failsave doorvliegen. zodra ik dan even naar atti schakel heb ik de volledige controle weer.
niet toevallig je gas dicht bij terug schakelen?
When switch to Manual Mode or Atti. Mode, MC will disengage enhanced failed-safe mode, you can re-gain control of multi-rotor
Ik heb de standaard DJI props erop. Ik weet niet wat voor oplader je hebt maar dan zie je wat er nog in zit, je kunt op dealextreme ook van die metertjes kopen waarmee je het heel snel kunt zien (ook tijdens vliegen).
Het lag aan de LiPo's. Heb ze gebalanceerd een daarna opgeladen. Er ging 5682 in. Daar heb ik daarna 18:43 mee gevlogen.
Is het normaal dat de standaard lader de 4S LiPo tot 16,71V oplaad?
Zit over de 200 euro aan schade. Alle poten, props, 2 motoren, kapje, frame, alle motor mounts (door de klap zijn alle motors gewoon door de bodem gegaan)de poten en zelf mijn led verlichting is er niet ongeschonden afgekomen. Nu alleen hopen dat de naza en overige apparatuur nog heel is.
Gr,
Rob
Vanavond weer even gevlogen voor het huis op het grasveld. Was opgestegen in de tuin, over het huis hen en toen de failsafe aan. Prima, binnen 50cm van de home landde hij mooi.
Toen weer naar voor, nieuwe accu en dus nieuwe home locatie. Nu was het tijd om te kijken of ik hem inderdaad vanuit failsafe weer over kon nemen. Ging perfect!! Inderdaad in ATTI mode zetten en belangrijk is dat de gasknuppel voldoende heeft. Dus overnemen en weer veder vliegen. Toppie!
De Aeroxcraft GoPro gimbal is bijna klaar en kan dan getest worden. Ik zal een filmpje plaatsen zodra ik iets heb.
Heb nog wel 1 ander dingetje. Als hij stil hangt in de lucht in GPS-ATTI mode dan heeft hij wat last van auto-yaw. Hij draait dus een stukje naar links weg met zijn 'voorkant'. Heeft dit iets te maken met gain instellingen?
denk eerder een "lui" motortje ruil die motor eens met zijn buurman