NK F3K Odoorn 17 april 2011

robert14

Forum veteraan
Op zondag 17 april vind de 2e wedstrijd in het NK plaats op het veld van de OLC te Odoorn.
De OLC beschikt over een eigen clubgebouw voorzien van toilet en bar. we proberen rond de middag een warme hap te regelen.

Achterweg 6
Odoornerveen

Hier is het veld te vinden: Google Maps
Achterweg 6, Odoorn - Google Maps

Er word gevlogen in de klasse: F3K en F3K-Mini vlgs. sectie 5.8 uit het KNVvL reglementenboek
Aanvangstijdstip (onder voorbehoud):
9:00 gelegenheid tot invliegen
10:00 briefing met aansluitend groepsfoto
10:15[nbsp]start wedstrijd

Inschrijfgeld: € 7.50 voor KNVvL leden junioren betalen € 3,50
Niet KNVvL leden betalen € 22.00. Junioren die geen lid zijn van de KNVvL betalen gewoon € 3,50
Jury: wordt ter plaatse gekozen
Wedstrijdleider: Simon Bos/Marcel Bonder
Organisatie: Robert Berends

Bijzonderheden:
- Voorinschrijving met opgave van minimaal twee frequenties (indien geen 2,4Ghz)is verplicht.
Inschrijven moet gebeuren voor 10 april. Inschrijvingen die na die datum binnenkomen kunnen mogelijk niet meer deelnemen aan de competitie!
Je kan je inschrijven via de F3K website

- Informatie over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd wordt op deze pagina en op het modelbouwforum bekend gemaakt.
- De wedstrijd gaat niet door indien de te verwachten windsnelheid meer dan 9 m/sec. zal zijn of het neerslagpercentage groter is dan 70%
- In afwijking van het reglement zal er geen zenderinname plaatsvinden. Voor het inschakelen van de zender zal men eerst de betreffende "frequentieknijper" op de antenne van zijn zender moeten hebben! Indien mensen zich niet aan deze regel houden behoud de wedstrijdleider zich het recht voor deze mensen van verdere deelname uit te sluiten. (veiligheid)
- Bij meer dan 3 inschrijvingen in de miniklasse zal er een aparte ronde voor deze klasse gevlogen worden. Indien er minder mini’s inschrijven kunnen de mini’s deelnemen in de F3K klasse en zal er geen apart mini klassement plaatsvinden.
- De wedstrijdleiding heeft niet voldoende tijdopnemers. Die deelnemers die op dat ogenblik niet zelf in actie hoeven te zijn wordt verzocht mee te helpen in deze.
Wel zullen gevlogen en genoteerde tijden steekproefsgewijs gecheckt worden.
- De te vliegen taken zullen uiterlijk zaterdag 16 april bekend gemaakt worden.

Verdere info over de wedstrijd zal verspreid/gecommuniceerd worden via het modelbouwforum en de F3K site.

En zoals altijd in Odoorn, gaat niemand met lege handen naar huis.

Graag tot 17 april!
Robert Berends
06-31283018

Laatst bewerkt:
het veld zelf ik helaas niet te bereiken met het OV. Je kan met de bus hooguit in Odoorn "centrum" kunnen komen. Maar daar valt natuurlijk altijd wat te regelen met meerijden bij iemand ofzo vanaf station

Hallo,
waarom twijfelen? NK klinkt misschien hoog gegrepen maar dat is het niet. Het is gewoon een leerzaam en gezellig dagje. Iedereen heeft prijs!. gewoon doen zou ik zeggen. 1 kanaal moet denk ik geen probleem opleveren omdat de meeste vliegers al op 2.4 vliegen. handigste is om even op de f3k site te kijken of jouw kanaal al bezet is of niet ;)

Bah, net mijn rooster voor die week gekregen.. En natuurlijk sta ik er voor zondag op. Geen Odoorn voor mij dus (en zo gaat het dus constant, tijd voor een andere baan denk ik)

:(

Hallo,

Is OLC te Odoorn met het openbaar vervoer te bereiken?

Ik kom vanaf Assen, je kan zo meerijden. Assen is heel makkelijk met de trein te bereiken, op het station kan ik je oppikken.
Ik hoor het wel!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Toevallig iemand die in de buurt van Venlo woont en gaat? In Horn staat een MPX Magister op me te wachten maar ik kom er pas begin augustus in de buurt :(

Natuurlijk ter vergoeding van benzinekosten! :)

Heren,

Zondag is het dan zo ver. Weersvoorspellingen zien er prima uit, zonnetje 17 graden en weinig wind. Wel hierbij de vraag om zondag indien mogelijk gepast te betalen. Er is Wisselgeld aanwezig maar beperkt. Dus aub niet met briefjes van 20 of 50 aankomen als het kan.

vanaf 9 uur is er gelegenheid om in te vliegen. 10 uur briefing met een groepsfoto. Daarna Beginnen we met de wedstrijd

Back