Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als Martijn terug is van de ets zal ik hem eens vragen hier wat duidelijkheid over te geven. Ik kan dat niet want ben totaal niet thuis in de F1 auto's![]()
10% meer contact oppervlak misschien met bredere banden…wanneer iemand 10% minder gewicht heeft, of 10% meer motorvermogen heeft dan het reglement voorschrijft, is er ook een probleem…is het ten nadele dan is het sowieso een probleem, is het ten voordelen van jou tegenover de andere, dan moet de rest niet zo zeuren…rijders met 10% voordeel, zouden ook wel eens wat meer mee mogen denken (moeite doen) in een goede praktijk oplossing, dan dat men tot nu doet (of wat ik hier altijd maar lees zo op het MBF)…lever ergens op in, wie weet wordt het dan acceptabel voor rest (de benadeelde)!!!
Vandaag heerlijk gereden met mijn corally bij MRC tussen al het tamiya geweld
En ik moest aardig door kachelen.
Diameters van de band ligt gelijk uit eindelijk alleen de achterband
Is 5 mm breder dat is het enigste.
Reden met 17,5t regelaar in blinky mode en zelf eentje met tamyia 18t sensorloos
En was net zo snel.
Kortom het maakt niets uit.
We wachten even op Martijn die het trouwens super heeft gedaan met
Met zijn F1 5e plaats overal knap gedaan!!!!
Heb afgelopen zondag ook bij MRC gereden met de Corally F1 en hem ook gewonnen.
Dit doordat ik nagenoeg geen fouten maakte maar niet omdat ik de snelste was.
Deze eer ging naar een MRC lid die met een jawel Tamiya reed.
Verschil in snelste ronde was ook best wel groot
11.083 voor mij en 11.074 voor het MRC lid.
Ook hier werd weer bewezen dat het niet het type auto is dat overheerst maar de rijder.
Dit natuurlijk met gelijkwaardige motoren en omstandigheden.
Mvg Roy