NK Seizoen 2014

echt belachelijk dat alle banden nu vrij zijn bij de f1, en je zomaar een regelaar met blinky-instelling mag gebruiken :-) :-);-)

maar goed gedaan, lekker open zo en nu maar eens kijken wie er ook echt komt rijden.
 
@Matthijs....Deze regels maken het wel makkelijker om eens een keer de verstofte "oude" F1 uit de kast te halen en een keer mee te doen.
Iedereen heeft wel ergens nog een regelaar liggen die in nul graden/blinky mode kan.
Motor: Er moet ergens een limit op gezet worden en door de 21.5 te gebruiken, kunnen er ook mensen mee doen die totaal geen ervaring hebben met F1.
Daardoor is de auto een stuk makkelijker te controleren toch?
Banden: Tja daar zal altijd een discussie over zijn.
Hoe je het wend of keert, het zal wat dat betreft nooit goed zijn;)
Tevens zal met de 21.5 motor het verschil in de auto minder heftig/kritisch zijn ivm welke banden er gebruikt worden(breedte).
Al met al vind ik deze wijzigingen een mooie oplossing.
Mocht de klasse goed van de grond komen, kunnen de regels alsnog wat aangescherpt worden indien nodig.
Nu is de drempel lekker laag:D
Ik zal zo wie zo mijn F1 meenemen naar de NK's
Zowel de Tamiya als de Corally.

Mvg Roy
 
hoi Roy, zie mijn smiley's en knipoog he! deze wijzigingen lijken mij inderdaad het beste om de klasse nieuw leven in te blazen, lekker open, niet te moeilijk en gewoon gaan rijden.
 
@Matthijs...Heb ze gezien heur;)
Nieuwe flyer staat al bij MRM op de FB page
Het is idd een mooie opsteker zo.
Laat het F1 seizoen maar komen:cool:

Mvg Roy
 
Ikzelf zal het NK per race moeten gaan bekijken.

We hebben een huis gekocht en daarom zal ik het RC waarschijnlijk wat gaan beperken dit jaar. Ik probeer zo veel mogelijk de mooie races mee te pakken maar beloven kan ik het niet...
 
Afgelopen weekend voor het eerst met de MuchMore set gereden. Mij viel eigenlijk meteen het volgende op:

- De set loopt langzamer dan de speedpassion set, maar prima, dat heeft iedereen.
- De motor wordt eigenlijk erg warm (10gr buiten temp), namelijk al rond de 65/70gr.
- Na 5 minuten heeft de motor een ontzettende drop-off, die niet uit de accu komt.

In hoeverre zijn er meer mensen die dit al ervaren hebben met deze motor? En in hoeverre gaat de warmte voor komend seizoen, in de zomer, een probleem worden?

Groet Robert
 
Persoonlijk geen ervaring mee Robert. Druk bezig met modified dit jaar ;).

Maar zal m'n oren en ogen eens openhouden voor bevindingen van de stock rijders op bijv. de Amca.
 
Persoonlijk geen ervaring mee Robert. Druk bezig met modified dit jaar ;).

Maar zal m'n oren en ogen eens openhouden voor bevindingen van de stock rijders op bijv. de Amca.

Top Rob! :thumbsup:

Komende zaterdag staat op de planning om naar AMCA te gaan, om te komen testen. Ik zal ook vanuit daar mijn bevindingen even melden.

Groet Robert
 
Klopt Robert,
ook wij hebben die ervaring,niet alleen een stuk langzamer maar motor wordt ook erg heet.
Hebben al 90 graden gemeten,en wijden de vermogensdrop daaraan.
Gaan dit jaar dan ook F1 en modefied rijden.

Groeten Jeroen
 
Beetje jammer dat men er nu achter komt en niet eerst getest heeft. Succes een ieder die de NK gaat rijden.... toch de Gearratio terug schroeven...
 
Misschien wat info inwinnen bij Martijn van der Heijden?
Hij rijd namelijk met deze motorset bij de ETS.
Heb hem er nog niet over gehoord dat de sets te heet worden(correct me if i am wrong)
Wie weet kun je met deze motor combo andere FDR's rijden?(zwaarder)

Mvg Roy
 
Back
Top