Peter's eerste Tamiya Cup met TT-01

Mooi dat je het gevonden hebt. Meestal heb je de parts van rcmart wel op tijd binnen dus je eerste wedstrijd komt niet in gevaar.

Standaard stuurblokjes bij tt-01 zijn uitwisselbaar en niet specifiek links of rechts. misschien gewoon een misbaksel geweest.

Ik denk dat dat niet echt een goede oplossing is?
Want dan zou je dus een scheve fusee houden, en zou je de ene kant veel verder uit moeten draaien dan de andere, waardoor je een rare set up krijgt, die niet aan beide kanten gelijk ik?
Als je een rechte uitlijning hebt dan kan het handig zijn denk ik?

De armen uit het adjustable setje gaan goed achter, de voorarmen zijn te zwak en willen bij racen (crashen) makkelijk kapot gaan. Bijna alle racers rijden met de standaard armen voor, en de adjustables achter.

Hugo

Ik moet het afkloppen maar heb er nog nooit een stukgereden. Al voelen ze inderdaad niet erg stevig aan. Ikzelf doe wel mijn voordeel met de verstelbare bovenarmen vooral op korte bochtige indoor cirquits als bv RC Paradise. maar dit is voor iedereen persoonlijk en afhankelijk van hoe de auto verder is afgesteld.

Vandaag een tas van MP ontvangen. Gekocht voor een klein prijsje. Nu kan ik mooi al het gereedschap en een auto + extra's meenemen.

4c355f8a4783ceadd7dd4235c1655366.jpg

7fb42d8145c2b7acc2618e42e2d34a55.jpg

bb1d69ca90f2074d9d821a1ffde8f3f0.jpg

Wel zo handig om een auto in te vervoeren. Misschien ga ik ook wel voor een Tamiya TRF tas met 2 laden, dan kan ook mooi mijn zender er in.

Dit zijn inderdaad de betere en mooiere tassen waar je eigenlijk alles in mee kunt nemen, ik heb hem van Hpi maar alle merken die hem leveren zien er hetzelfde uit.
1x een grote aanschaf maar hier doe je jaren mee en hoef je niet ook nog een zendertas of andere tas mee te slepen.

Klopt dat zijn mooie tassen, maar erg duur. Ben nog maar student en heb het geld daar niet voor over. Met zo'n kleine tas gaat het ook prima :)

Back