Q450 met kk2.0

Zei toch dat je reserve altijd moest halen ;)
Ik haal altijd 1 of 2 meer. Volgens mij bij hobbyking nl hebben ze andere lagertjes, maar soms kun je beter een nieuwe motor bestellen.

jajaja Boris :) klopt ook wel maar goed ik ben een rookie...kosten telde toen ook mee en dan bestel je niet gelijk alles dubbel.

lagers volgen HK:

Top: 3x7x3mm
Bottom: 3x8x4mm

First measurement is centre hole, second outside diameter and third is thickness.

Als beginner een motor gedemonteerd...is goed te doen. Lager is bij (een aantal) RC speciaalzaken (bv toprc in Uden) te verkrijgen. Kosten €3,25 per stuk. Kan ik geen nieuwe motor voor kopen ;)

Wel absurd dat het lager al kapot was!

Wel absurd dat het lager al kapot was!
Hoe vaak was je gecrashed :D?

Daarom waren die Keda motoren wel goed geweest voor in het begin voor jou om de eerste crashes te overleven. Jammer dat ik die prop adapters niet had.

Je moet ook kijken dat het asje ook niet krom is geworden, want die moet je anders ook vervangen. Die zit er bij toch meestal bij die accessory pack?

hmmmm zou het toch aan een crash kunnen liggen ;) normaal moet een lager toch wel wat klappen kunnen opvangen. Oh ja op inet staan wat meer verhalen over lagers van NTM motoren.

nope asjes zitten niet niet in het accessory pack....maar had is wel al los bijbesteld.

Is niet alleen ntm motoren. Alle hobbyking motoren gebruiken lage kwaliteit lagers. Denk dat voor dezelfde prijsklasse die hp motoren van rctimer een goede keuze zijn, maar daar zijn zo weinig reviews over. Of je moet keramische lagers erin doen. Die kunnen er beter tegen.
Maar teveel crashes zijn natuurlijk nergens goed voor en vooral ook als er zand en vuiligheid in komt.

goede lagers vormen gewoonweg het verschil. Ik heb vroeger veel geskateboard..daar zaten de lagers ook altijd in de buitenlucht en dan merkte je wel wat een goed en wat een slecht lager is.

Voor goede lagers betaal je ook. Ik heb nu ook de tiger motoren op mijn iconic-x en het verschil in de prijs zit hem in de lagers. Je merkt ook dat bij hele goede lagers minder lipo verbruikt worst door veel minder weerstand.

prettig om te weten dat besteld esc's bij rctimer binnen 1 week in huis waren. Ik maakte gebruikt van de goedkoopste standaard verzendwijze!

waarschijnlijk niet goed geflashte esc's vervangen door hopelijk wel goed geflashte esc's.

YES! mijn Vitality H36 is binnen....keurig binnen 3 weken met de goedkoopste verzendmethode!!!! sjappo

kunnen we ook lekker warmpjes binnen vliegen.

ff voor de goede orde: draaien rond de as op de linker stick is dat mode 1 of 2?

om nog wat meer te oefen heb ik zojuist volgende mini quad (Vitality H36) aangeschaft:
SKU043594.1.jpg

http://www.banggood.com/Wholesale-Jj-h36-4-axis-2_4g-Dexterous-Rc-Mini-Quadcopter-Ufo-(mode-2)-p-51239.html
Facts:
- 28 euro
- is te koppelen aan mijn T9x zender!

geweldig zo'n dingetje!!!! lekker tussen de lampen door vliegen.....onder de tafel door!
Bochtenwerk is wel erg lastig!

1ste dingetje van de FTP setup is binnen.
De camera: 600TVL van securitycamera2000.com

full

Helaas past de aanbevolen stalen behuizing niet bij de camera, lens gat is te klein :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Lens moet je loshalen en dan weer erin doen nadat camera in behuizing is. Ik gebruik hem zonder....vind het veel te zwaar.

Plaats eens foto's van de behuizing.
Normaal gezien moet je de zijkanten van de printplaat eraf doen. (waar het uitgesneden is)
Dan de lens uitdraaien en de kunststof lens behuizing losschroeven (2 schroefjes)
Dan past het wel ;)

Back