Q450 met kk2.0

vandaag mijn motoren gebalanceerd met een iphone seismometer app. 1 NTM motor was duidelijk in onbalans. Met een tiewrap moet dit nu sterk verbeterd zijn.

Ook de slowfly props gebalanceerd maar ook daar was maar 1 prop welke een klein aanpassing nodig had.

Dat ga ik vandaag ook eens proberen! Even die link van de app opsnorren.
Maak je je iphone dan aan de arm vast met een tiewrap?

@drommels ik koppel op 1 motor na alle motoren los. leg de iphone gewoon op de tafels naast de arm welke nog aangesloten is. motor laten draaien. tiewrap rond de motor trekken en iedere keer een stukje verschuiven ( zwaarste stuk). daar waar je minste trillingen waarneemt laat je de tiewrap zitten. het kan ok zijn dar zonder tiewrap het beste resultaat behaald wordt, dan was de balans dus al goed.
zo heb ik dat bij alle motoren gedaan. dus iedere keer maar 1 motor laten draaien.

jeroen

Misschien niet interessant om te melden maar ik lag er in verband andere prioriteiten ff uit. Lees: klussen en sporten.

Nu weer tijd voor de quad. Ik had mijn securicam aangesloten op de VTX maar kreeg er nog ff geen beeld uit. Dat is mijn volgende opdracht dus..... uitzoeken waarom ik geen beeld ontvang.

Ik vroeg het me nog deze week af of jij nog leefde!

Komnje zondag ook dan kunnen we naar je cam kijken?

ik ben eruit: 450 frame is niks voor mij....veel en veel te fragiel! armen breken echt veel te snel af in "the beginners mode" waarin ik me nog bevindt :)

Wat raad ik iedere beginner aan: weet ik nog niet maar ik denk een zelfbouw frame met alu armpjes....

Quadrokopter-Rahmen-Set-20cm-arm.jpg

Quadrocopter Frame Set 20cm arm

voor 35 euro mag tenminste een keer de grond raken.

Yup die heb ik. Ik kan je garanderen dat je met deze wel meer props tekort gaat komen dan armen :D.

Wat Lucas hierboven zegt. Dit is informatie waar ik heel veel aan heb! Ik ben van plan om mijn eerste quadcopter te gaan bouwen maar ik heb nog weinig kennis en ervaring op dit gebied. Bedankt Kammetje, dat je zo een uitgebreide lijst hebt samengesteld waar zelfs boutjes, spacers etc. in zijn opgenomen! Mijn setup zal ik posten in Het grote "Gaat deze setup werken?" topic

Back