De koelkop met locktite heeft geen zin die laat los als ie warm wordt. Behalve rode locktite heb ik net vernomen. Ik gebruik het voor de koelkop niet, wel kruislinks aandraaien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De koelkop met locktite heeft geen zin die laat los als ie warm wordt. Behalve rode locktite heb ik net vernomen. Ik gebruik het voor de koelkop niet, wel kruislinks aandraaien.
Een beetje late reactie maar hier is ie: Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek
2 versnellingsbak, ik denk dat ik die er ook binnenkort op ga zetten. Conrad weet blijkbaar niet het verschil tussen een 2-speed gearbox en 2-wheel drive. Maar het is echt een versnellingsbak![]()
Gezien de klappen die zo'n versnellingsbak krijgt, zou ik deze bak met KUNSTSTOF-tandwielen niet aanraden. Daarbij, deze bak wordt verkocht voor de 3,5cc buggy, de Ice-Land heeft nog een beetje meer power.
En dat komt omdat de ice land geen MT is, het is een wannabe Monstertruck.. het is namelijk een Buggy omgebouwd tot Truggy, met iets langere veren en hogere shock tower, met 8 veren rondom kom je al een stuk verder maar als je wil springen zonder je bodemplaat om zeep te helpen, kom je toch uit bij een purpose build monstertruck zoals de LST, MTA4, Savage..