Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat zegt de eurousc over propellers borgen? Met name borgmoeren?
Behalve dat ze bij Plettenbergs geleverd worden zal ik er achter aan gaan, zowel waar hoe, welke maten en de certificeringheb je een specifiek linkje naar dergelijke moeren?
Ter info voor de gene die het interessant vinden.
Drones Heinenoord mogen de lucht in | RTV Rijnmond
De Britse Civil Aviation Authority (CAA) en het ministerie van Verkeer hebben plannen aangekondigd om 'onnodige bureaucratie' voor General Aviation te verminderen. Als reden geeft het ministerie dat de General Aviation een zeer belangrijke sector van de Britse burgerluchtvaart is, en daarom het van belang is drempels weg te halen. De druk op de vaak kleinere exploitanten en bedrijven is groot.
Een van de voorstellen is de oprichting van een onafhankelijk Challenge Panel, met GA experts uit de industrie, met als doel kansen te identificeren om bepaalde aspecten van de Britse GA sector te dereguleren. Bron: Aviation Today
De regelgeving voor privacy bestaat al jaren, het is de regelgeving ivm veiligheid die nu ingesteld is (en wenselijk is) speciaal voor de kleinere RPAS.
(Maar moet het nu zo ingewikkeld en omslachtig?)
Zou wellicht lid willen worden van DAPRAS, maar op mijn vraag contact op te nemen om me te vertellen wat ze voor me kunnen betekenen heb ik nog geen reactie gehad...
Ben al jaren lid van de KNVvL, die doen inderdaad veel voor de hobbyist!
een paar kleine dingen nog...
100m = 120m