Ben inmiddels wat verder , dat rechtstreekse aansluiten van de telemetrie staat wel in de gebruiksaanwijzing maar dit is niet correct.
Voor Futaba heb je een Texy nodig.
Ga de governor wel een keer voor je doen, duurt even mijn tijd overdag wordt weer ingenomen door een nieuwe opdracht.
De governor op de huidige regelaars is typisch een heli ding, het blijft behelpen.
De D3 regelaar speciaal voor de Plettenberg is een echte vliegtuig governor, je kan met deze regelaar 100 toeren stationair draaien met het volle vermogen.
Ga er morgen voor het eerst mee vliegen in de Galactika
Ik heb een E mail adres voor je van de ontwikkelaar van de D 3 regelaar.
Mogelijk moet je deze vraag aan hem stellen.
Hij maakt ook D3 regelaars voor Kontronik, 14 pools motor 8 KHz PWM, en 24 gr timing.
Als je deze D3 regelaar gebruikt met een Hacker A50 -14S V4 zou het wel eens kunnen werken.
Maar dit moet je de ontwikkelaar voorleggen.
Voor Futaba heb je een Texy nodig.
Ga de governor wel een keer voor je doen, duurt even mijn tijd overdag wordt weer ingenomen door een nieuwe opdracht.
De governor op de huidige regelaars is typisch een heli ding, het blijft behelpen.
De D3 regelaar speciaal voor de Plettenberg is een echte vliegtuig governor, je kan met deze regelaar 100 toeren stationair draaien met het volle vermogen.
Ga er morgen voor het eerst mee vliegen in de Galactika
Ik heb een E mail adres voor je van de ontwikkelaar van de D 3 regelaar.
Mogelijk moet je deze vraag aan hem stellen.
Hij maakt ook D3 regelaars voor Kontronik, 14 pools motor 8 KHz PWM, en 24 gr timing.
Als je deze D3 regelaar gebruikt met een Hacker A50 -14S V4 zou het wel eens kunnen werken.
Maar dit moet je de ontwikkelaar voorleggen.