Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We zijn benieuwdDe HK versies zijn binnen bij Airbus. Vanavond komt hij naar mij, dan gaan we de boel eens bekijken
Versies die we hebben dan: de f18, de amx, en f86
zeer waarschijnlijk vervangen we gelijk de servo's, en balanceren de fans(uiteraard meten we de amps, voor, en na)
We moeten alleen het goede zwaartepunt nog hebben,
daar klopt geloof ik geen hol van in het boekje. :lol:
Weet iemand het toevallig van die drie modellen?
Sorry voor mijn wat verhitte reactie over het niet/slecht passen van de lipo maar ik vind het irritant dat wanneer je je kistje netjes hebt afgebouwd en dan past de lipo gewoon niet en moet je weer van alles gaan aanpassen....:-(
Met name is de lipo (zowel de bijgeleverde 950 mAh als de 850 mAh) te hoog en kan de cockpit er niet fatsoenlijk op.....Vandaar mijn vraag: hebben andere F-86 bezitters er ook last van en zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?
Mvg,
Mark
Hoe hebben jullie die fan nu gebalanceerd?
De originele accu past inderdaad net niet lekker. Ik heb een slagje kleinere en die passen maar je moet tegelijk de cockpit kap erop zetten en de accu op zijn plek leggen. Ach, het is schuimMesje erin en klaar.....
Moet je bij de Robbe jetjes ook de servo's vervangen?
Vriendelijke groeten,
Aldert
Idd, en anders even met de dremel wat druimte maken hezo gaat Airbus het ook doen met zijn f86, maar goed, daar gaat een stuk grotere accu in.
Wel jammer dat ze zo weinig ruimte hebben gemaakt, de f18 en amx zijn beter bedeeld kwa ruimte.