Ik wil je niet ontmoedigen, maar houd er rekening mee dat je er met de kosten van aanschaf nog niet bent. Zeker als je wedstrijden competitief wilt meerijden heeft elke standaard auto aanpassingen nodig. En dat kan aardig oplopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar houd er rekening mee dat je er met de kosten van aanschaf nog niet bent. Zeker als je wedstrijden competitief wilt meerijden heeft elke standaard auto aanpassingen nodig. En dat kan aardig oplopen.
Nou, omdat er totaal 0 interesse bestaat voor mn nightcrawler ben ik gisteren maar eens naar t bos met m getogen...
Mn zoontjes van 3 en 5 mee, en oma op sleeptouw....
Steile hellinkjes met veel wortels, mijn favorite terrein. Ging uitermate goed met dat apparaat.
Oma stond er versteld van hoe sterk die was..
En de kids konden eindelijk eens meedoen..(Erevo is veel te snel voor ze), met hun kleine handjes t pistool vasthouden.
Gascontrole ging goed, t sturen was n beetje lastiger aangezien ze dat pistool, verkeerd om vasthouden om bij de trigger te kunnen komen, hahhah.
Ik kan me goed voorstellen dat een sterkere servo en geprepareerde bandjes m nog een stuk professioneler maken, maar over t algemeen...
Die test van bv RCCars lijkt me wel realistisch.
Wilde m (en mss ook de erevo) eigenlijk verkopen omdat ik op zoek ben naar de ultimate car.
Zoiets als de axial wraith, maar ik denk toch dat ik zelf een moet ontwerpen..![]()
Koop om leuk te beginnen gewoon een axial ax10. Wil je meer (wedstrijden) koop dan een losi comp crawler, axial xr10, of rc4wd bully
Ja hoor, Ik rijd zelf met een xr10.. (wel fully hoped up met vanquish onderdelen en een bodyloos chassis)
Als electronica gebruik ik...: Hitec 7980 servo (overkill), 2 maal een tekin fx-r regelaar, 2 maal een 55t motor (wil naar 45t vanwege iets meer wheelspeed), een castle BEC, futaba 3pk om de mixprogramma's te gebruiken voor DIG.
Ook heb ik stalen pinions ipv de standaard alu. Voor gebruik ik een grotere dan achter.. (15 om 14).
De achterste gearbox is bij mij volledig van alu ivm grotere lagers en minder torsie. Hierdoor gingen de tandwielen nogal snel stuk.
check pb!
wellicht veel speling op je motortandwiel?
bij weerstand trekt hij zichzelf ertegenaan, en met de wielen los kan het geheel gaan rammelen? De speling kan ook elders in de gears zitten. tis maar een idee.
( op RCC kon ik op deze manier foto's plaatsen die direct te zien zijn?)