Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zag er verder goed uit!
Ben benieuwd naar het resultaat. Als het goed is krijg ik deze week mijn opbouw! en via Michel de deuren en sluiting
Dus kan straks knallen. Op naar de 11e! Neem ik je kooiaap mee.
Dank jullie. Top sander, En wat voor onder delen had je net bij je dan? Ben benieuwt naar je trailer.
Dankje willem Ree idd erg goed.
Ben gister nog even bezig geweest met de truck en de lift as. Het meganisme zit er nu in en moest alleen de servo nog ophangen en dan werkt hij. Maar ik heb de servo aan gepast zodat ik hem niet bekrachtig met de as omhoog. Maar de pot meter in de servo blijft van stand verander dus de servo blijft licht bekrachtigt. Dus daar ben ik een hoop tijd mee verloren helaas nog niet voor elkaar heb de draden van de pot meter af gehaald en volgens een filmpje op you tube moet je met weerstanden tussen de in en uit + naar de min maar wil nog niet helemaal lukken. Iemand daar tips voor?
Vandaag eindelijk de servo zo als ik wou. En werkt nu goed. Na het monteren van de servo onder het chassis even getest en werkt goed. Helaas is hij nog iets te licht. Zodra ik gewicht op de laadbak ga leggen dan gaat hij erg moeizaam omhoog. Dus denk dat ik mijn nieuwe zware servo ook ga ombouwen.
Verder had ik toch de diesel tanken naast de auto liggen en gelijk maar even voorzien van een kleurtje. nu even drogen en dan kan de kleur van de tank bandjes erop