Hier ook al een tijdje niets meer gemeld. Nu gebeurt er wel wat maar is het meer het standaard Tamiya vrachtwagen gefreubel. Niets spannends voor jullie.....
Voor mij wel....
Ik maak de verlichting voor zelf. De oude RC Lab printjes passen niet in het Verkerk front. Ik vond de verlichting ook niet goed afgestemd in die printjes en ik wilde wat afwijkende dingen doen. Met gelakte onderdelen prutsen is per definitie spannend.
Tussendoor blijven testen, bij elke stap doe ik dat. Bij deze bumper ben ik al 2x op een niet brandend ledje gestoten. Vraag niet hoe maar het kan.
Alles tegelijk!
Van achteren brand er ook licht. Dat moet niet. Zou eens mooi zijn als Tamiya maar ook het nieuwe Verkerk een soort kapjes ging maken. Ik vind ook de lamphouders voor de Verkerk bumper aan de ruime kant. Je moet de leds eigenlijk lijmen.
Beetje smeren met plastidip voor zover ik door de kabels kom. Ik hoop dat het zo afdoende is anders moet er nog een ronde komen. Dit blikje heb ik nu al zo'n tien jaar denk ik maar werk nog steeds.
Bumpertje klaar. Het is mij weer niet gelukt NIET met de lijm te knoeien. Je moet alleen aan het front al meer dan 10 verlijmingen doen met gelakte onderdelen. Kl&%$ten vind ik dat. Het lukt mij niet meer niet te knoeien. Mijn fijne controle is minder aan het worden en ik tril teveel. Daar baal ik van als een stekker. Had de boel al bijna in de afvalbak getrapt.
Ik loop steeds vaker tegen mijn limieten, niet leuk.
Weet nu wel waar die gaatjes voor zijn. Zag op Youtube een filmpje over de Scaniafabrieken en daar zag ik dat ze in dat gat de bovenliggende lampen instellen....Een stelschroefgaatje dus.
Nog meer lijm.......
Kijk, gewoon met gaatjes en een M3 boutje. Daar kan ik redelijk mee overweg. Ook is de achterwand verlijmd maar voor het spuiten.
Dashboard ligt er ook. Moet nog wat op en aan maar verder geen fratsen. Verlichting, meedraaiend stuur en dat soort dingen begin ik niet meer aan.
En zo rommel ik verder. Zit te wachten op mijn nieuwe 3D printer zodat ik het middendeel van de truck kan gaan maken.