Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moeten Simon-K ESC's eigenlijk worden gecalibreerd?
Wil terzijnertijd overgaan op een bijvoorbeeld een Naze32, lees daar goede berichten over maar moet me er eens gaan verdiepen. Lijkt me een stuk bewerkelijker als een Naza lite. En daar moet je tijd voor maken, en da's nu net lastig.... Tijd....
Groeten,
Marco
Ik zit met vol bewondering naar al jullie brouwsels te kijken, dus ben ik ook maar eens aan de gang gegaan. Weet wel dat ik niet zo'n onwijze ervaring en skills heb, maar vind het leuk om een beetje te knutselen.
Ik heb een Mini-H-quad gebouwd met een Naza Lite, die heb ik effe geleend van mijn F-450 frame.
Set up:
Chinees CF mini-H-quad frame.
Cobra 2300 KV's
ZTW A-series 20A ESC met Simon-K
3050 HQ-props
Naza-lite & GPS
Lipo 3s 1300mAh
Nog geen FPV, komt later...
Zie ook:
En nog twee;
Vandaag maar eens een maiden geprobeerd, en het vliegt!
Ik zit alleen een beetje met de gain-settings te rommelen, krijg het niet lekker voor elkaar. De quad gaat trillen als ik meer throttle geef. Bij hoover is 'ie best stabiel.
Moeten Simon-K ESC's eigenlijk worden gecalibreerd?
En heeft iemand misschien wat gain-setting voor deze combi?
Emile misschien?
Wil terzijnertijd overgaan op een bijvoorbeeld een Naze32, lees daar goede berichten over maar moet me er eens gaan verdiepen. Lijkt me een stuk bewerkelijker als een Naza lite. En daar moet je tijd voor maken, en da's nu net lastig.... Tijd....
Groeten,
Marco
Mooi Marco. Ik moest op de Naza heel laag met de gains op een 250 frame.
BG P70 R70 Y50 V55
AG P70 R70
Naze32 vond ik eigenlijk makkelijker
effe net gedubbelcheckedlagere gains dus.
Hier een vluchtje met deze gains, best soepel toch
Mooi hoor!
Alle ESC's moeten worden gekalibreerd, dus ook de Simon-K ESC's.
Nah, zoveel tijd heb je niet nodig voor de naze32, meeste tijd gaat denk ik in het solderen zitten (uitgezonderd van eventueel gains afstellen). Je kan zelfs een gesoldeerde versie kopen.
De rest is gewoon alles aansluiten een paar instellingen veranderen (naar eigen wens) en kalibreren, kanalen goed zetten etc. zelfde wat je bij de naza lite moet doen volgens mij.
@ Zuiptubbie, zet even wat spaties tussen je foto's....nu heb ik panorama view![]()
Heb ze even naast elkaar gezet![]()