Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb nu een tarot t-2d gimbal in m'n bezit, en de sj5000+ past NET niet...
Is blijkbaar 1mm te hoog, waardoor ie niet in de alu houder past...
Ik ga morgen de dremel eens bovenhalen om de houder iets "wijder" te maken,
hopelijk lukt het dan wel.
Hmm dat is balen! Bijna een sj5000 gekocht maar hij past dus net niet in de tarot en dat moet ik wel hebben.. Sj4000 past wel toch??Een uur dremelen met een frees deed em het... Wel jammer dat die houder nu wat beschadigd is, maar het belangrijkste is dat ie past!
Hmm dat is balen! Bijna een sj5000 gekocht maar hij past dus net niet in de tarot en dat moet ik wel hebben.. Sj4000 past wel toch??
geen idee of een sj4000 past... tis echt maar een mm verschil, ook kun je de meegeleverde houder die rond de lens past (zodat de camera stevig blijft zitten) niet gebruiken omdat deze niet op dezelfde plaats staat als op een gopro. Maar enkele zipbandjes doen wonderen!
![]()
Zo heb ik de leen gopro zitten, werkt ook wel denk ik met de Sjcam?
Van de GP Hero 3b weten we dat er mooi beeld uit komt, maar de Sj5000+ heeft een toch een aantal aanpassingen nodig dit enigzins te kunnen benaderen.. kleuren vallen niet tegen, alleen belichting wel. Ga hier komende tijd wat mee spelen.
SJ5000 beelden.
[URL="[/URL]