Hierbij 2 foto's van m'n SMIT NEDERLAND met de schroeven naar binnen draaiend.....
Bekijk bijlage 501664 Bekijk bijlage 501665
groetjes: Hans
Lijkt het dat je schroeven zo klein zijn in de straal buis?
Mvg ronald
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij 2 foto's van m'n SMIT NEDERLAND met de schroeven naar binnen draaiend.....
Bekijk bijlage 501664 Bekijk bijlage 501665
groetjes: Hans
Over scheuren van messing bij buigen, draaien, maar nu met gepast geweld : https://www.modelbouwforum.nl/threads/modelstoomsleepboot-dockyard-v.253639/page-4#post-3857374Denk eerlijk gezegd dat het op deze manier waarschijnlijk niet goed mogelijk is om zo een 3 bladen schroef te maken zonder dat het messing scheurt met het schuin zetten van de 3 bladen dus zal er nog eens goed verder over nadenken...
Even korte update, ondanks het klussen aan de woning van mijn zoon, toch af en toe tijd voor modelbouw, de schroefassen uitgelijnd en vastgezet in de romp met 2K epoxy van Pattex(Action). Die houten kiewen op de romp beneden (of hoe het heet) ingesmeerd met 2K epoxy van MrBoat. Kunststofprimer van Humbroll op de romp, toen grijze primer van Motip en als kleur Motip RAL3009, acryl lak. Ga nu op zoek hoe ik dat ronde reeling op de verschansing ga fabriceren. Dat originele kunstsof strip van BB, is lelijk, en past niet goed. En @Hans, ik heb dezelfde Humbroll kleuren besteld die jij ook hebt gebruikt, voor het dek verschansing en opbouw. Gr. Albert