Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goed idee, dankjewel voor de tip!misschien met een zeer klein peristaltisch pompje ..60-90ml per uur is misschien wel te vinden dn kan je je reservoir misschien wel via een externe manier verhogen
zoals met dit pompje bijvoorbeeld ..
https://www.hobbyelectronica.nl/pro...jrsg_1WjKMDlaBV2QhBK_qu-XUdO8uaBoCGTgQAvD_BwE
Goed idee, dankjewel voor de tipJa maar je kan toch de rookgenerator op je motor regelaar en via een ander kanaal die spanning kunnen afschakelen? Dan heb je wat je wil en heb de rook afhankelijk van hoe hard je vaart. Gr, Crispijn
Geen probleem, daarvoor is dit forum toch opgericht,om mee te denken en samen tot oplossingen te komen .,.er zullen er misschien nog wel kleinere/tragere zijn ..Goed idee, dankjewel voor de tip!
Ja inderdaad, mooie foto met die rook. Ik heb nu ook de schroef links en rechts draaiend besteld 3-blads 45 mm, afgetopt.Een van de 1800 boten op de werf je kan hier goed zien hoe de verstelbare schroeven en roer zitten
En een rook machine in het model maakt het echt kijk maar naar de foto van de Ierland
Klaas, die luiken in rood zijn om te sluiten bij brand (denk ik teminste). Dan komt er geen zuurstof bij de brandhaard.Tom, Die "kastjes" met deksels, zoals voor het boordlicht, zijn dat luchtinlaten? Op de Denemarke zijn de binnenkanten van de deksels rood. Op de Ierland wit. Op het achterdek van de Rusland zie ik ook een rood geschilderd deksel. Zit er een "verhaal" achter die rode kleur? Zelf denk ik dat het met de zeeklasse heeft te maken, maar jij weet het denk ik wel uit te leggen. Alvast bedankt! Wel mooi die detaifoto's. Is altijd wel iets, zoals een vlaggenstok, te ontdekken. Werfpersoneel is op vakantie nu. Gr. Klaas.