Turns vergeet ik nu ja. Eigenlijk is deze romp te hoog. En daarom had ik toen veel lood gebruikt. Is 300 gram ongeveer (lood) is dat veel voor een boot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... Is 300 gram ongeveer (lood) is dat veel voor een boot?
NEEEEEEEEEE. Het gewicht van de boot speelt wel een rol maar daar is je regelaar niet van doorgebrand. Het belangrijkste probleem is dat de motor een "te zware belasting" vormt voor de regelaar! Daarom is je regelaar doorgebrand en nergens anders door!
Turns vergeet ik nu ja. Eigenlijk is deze romp te hoog. En daarom had ik toen veel lood gebruikt. Is 300 gram ongeveer (lood) is dat veel voor een boot?
Jemig wat een geduld hebben jullie met dat stuk e*g*n*ij*.
904 berichten verder en er vaart nog niets.
ga nooit meer een bouwverslag plaatsen. is toch maar kritiek. kritiek, kritiek.
wel leuk zeker mensen van het forum laten verdwijnen.
staf.. dat jullie het niet merken! enige waar ze hier aardig zijn is de speedboot hoek, en de zeilschepen... zou me niks verbazen dat het schepen gedeelte (weer) verdwijnt
Er zijn 2 soorten kritiek, opbouwende en afkrakende.
Opbouwende kritiek word er hier vooral gegeven, met af en toe een vleugje afkrakende kritiek omdat men zich gedisrespecteerd voelt omdat je 0,niks van hun info aantrekt.
Zoals alles in het leven is heeft iedere actie een gelijke en tegenovergestelde reactie!
Doe dus wat met de info die hier gegeven word, lees het keer op keer totdat je begrijpt wat er bedoeld word.
Als je het niet begrijpt stel daar dan een directe vraag over in plaats van gelijk naar een ander onderwerp springen.
ik had meer aan bijv: 400 gram lood is toch wel de limiet in een rc boot
"niet te veel lood" heb ik(bijna) niets aan. maar daarom vraag ik of 300 gram dan wel goed is
Je moet zo veel ballast (lood) gebruiken als nodig is om de boot diep genoeg in het water te krijgen. Je hebt er te veel in liggen als de boot te diep ligt en te weinig als hij niet diep genoeg ligt.
Was die 300gr nodig om de boot op de juiste diepte te krijgen?
Ja, dan is het prima, houden zo.
Nee, de boot ligt te diep. Dan is het te veel!
Nee, de boot ligt niet diep genoeg. Dan is het te weinig!
Veel duidelijker kunnen we toch echt niet maken!