Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap het wel want de Nederlandse winkelier moet ook blijven bestaan maar het kan ook wurgprijzen veroorzaken.
179 - 161 = 18 euro. Verzend hem eens uit dld naar nl en naar de winkel. Kost het nog geld ook.Dat is ook de reden, ze vragen er altijd de hoofdprijs.
Op onderdelen valt het mee maar op kits zijn de meesten in NL veels te duur.
En dik 25 euro uitsparen, je zou toch gek zijn als je dit niet doet.
En ik heb er ook nog nooit van gehoord dat je, als je in NL een Tamiya koopt er een certificaat bij krijgt. Dus hoe willen ze dit nu eigenlijk echt controleren, met een kassabonnetje, die haal ik zo als het moet.
Geen verzendkosten? Hmm heel apart.Geen verzendkosten vanuit Dld, dus al met al groot voordeel.
Maar ik heb hem al, en heel wat anderen met mij hebben hem bij Hartle gehaald.
Onzin? Als jij een bedrijf hebt & wedstrijden organiseert ter promotie & bevordering van dat bedrijf en de bijbehorende activiteiten, maar je ziet dat een groot deel van de deelnemers van je wedstrijd hun artikelen uit het buitenland haalt, waarom organiseer je dan in hemelsnaam die wedstrijd nog?Wat een onzin dat hij in NL gekocht moet zijn.
Hij is momenteel nergens te koop in NL maar wel in DLd
Het was niet mijn bedoeling om jou (of iemand anders) tegen het zere been te schoppen, maar om een beeld te geven over de situatie mbt de M07 & de Tamiyacup, omdat er veel reacties zoals die van jou waren (op Facebook althans) en er maar weinig mensen zijn die lijken in te zien wáárom dit gedaan wordt.In snap jullie wel, maar ik snap die grote prijs verschillen gewoon niet. Iedereen koopt tegen dezelfde prijs in, dan kun je toch niet zulke verschillen hebben.
Ik koop ook het liefst in NL, maar het moet wel redelijk blijven.
Als jij je boodschappen iedere week 25,- goedkoper kunt halen, ga je dat ook doen, of je zou dom voor je eigen zijn toch.
En ja, om bang te zijn de M-07 mis te lopen heb ik hem in DLD gekocht, maar daarentegen ook weer leuke hebbedingetjes voor de M-07 bij jullie, waar je volgens mij meer op verdient dan op de kit.
Als mensen bij jullie racen geven ze altijd wel geld uit, dus waarom zo moeilijk allemaal.
Volgens mij schop je mensen zo meer tegen het zere been en gaan ze sowieso ergens anders scoren.
Maarja, ik heb hem nu en rijdt er in iedergeval geen TC mee, maar ben er niet minder happy mee.
Ik doe volgens mij helemaal niet moeilijk, ik probeer alleen wat uitleg te geven over een regel die je onzin vindt. Ik heb de regel niet bedacht, ik heb er geen controle over, ik bepaal het niet, ik heb niks met Tamiya te maken, ik heb niks met de organisatie te maken.... Ik leg alleen uit waarom het logisch is om als organisatie zo'n regel in te voeren.Als mensen bij jullie racen geven ze altijd wel geld uit, dus waarom zo moeilijk allemaal.
Mooizo!maar ben er niet minder happy mee.
de truck klasse zal waarschijnlijk dan uitsluitend met de orginele kit zijn dus op basis van de TT-01(E) en dus niet de TT-02 (waar deze body dus ook op kan) dus bedenk goed wat je doe voordat je tegen een teleurstelling op loopIk zag ook al mensen die de truck kap op een TT-02 hebben geplaatst omdat dit een beter chassis is. Dit blijkt allemaal te mogen, of niet voldoende te worden gecontroleerd.
Maar ik hoop dat dit een nieuwe klasse word, mijn interesse is gewekt.
Waar kan ik trouwens de regels vinden voor de gewone stock klasse waar je met TT-02 e.d. rijdt.