Helemaal eens met Roelof, je rijd toch om het maximale er uit te halen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een vast diff schijnt niet zo goed te zijn voor je asjes heb ik gelezen, daarom heb ik mijn diff met 500k diff olie vol gegooid en dat loopt heerlijk.
En er staat zoiets in de regelementen dat het aanpassen van onderdelen niet is toegestaan.
Je diff vastlijmen is volgens mij aanpassen. Nu rij ik geen Tamiya cup, maar toch......
Misschien iets voor de organisatie
gr. rene
Nee hoor. Dat is geen dementie maar hersen verkalking
Mvg Roy
1 ding weet ik zeker dat 1 van mijn tt02's niet mee mag doen die is iets te blauw.
Kan iemand me vertellen wat echt een must is om te vervangen en wat toegestaan is voor de cup. Zou op zich ook eel eens willen racen al is het maar voor de lol.
Intressant al die regeltjes!! Als ik alles zo lees over de tamiya cup hoor ik verschillende regels over wat wel en niet mag, word er niet echt meer wijs uit .
Hop-Ups Voor de TT01 en TT02 chassis bestemde opties van Tamiya zijn toegestaan. Dit houd in de opties bedoeld voor de TT chassis in PRO / E / of R versies. Hierop zijn de volgende uitzonderingen: - De TT02-S versie met draagarmen van een TRF auto. Dit zal niet worden toegelaten! Ook de opties specifiek van de TT02-S zijn niet toegestaan. - Alle carbon opties zijn niet toegestaan. Deze passen niet in deze klasse.
Kogellagers, servo savers, dempers / veren, schroefjes en pinion mogen van een ander merk zijn. De organisatie doet niet moeilijk over 1 of 2 optie parts van een ander merk. Als deze opties maar een zelfde functie en vorm hebben van een vergelijkend Tamiya optie. Dit is geen vrijbrief om de hele auto uit te voeren met optie parts van andere merken. Wij hopen dat dit in de “geest” van het reglement begrepen wordt. Houd het dus bij 1 of 2!
Opmerking: Bedenk wel dat er op de Europese finale alleen oorspronkelijke Tamiya onderdelen zijn toegestaan.
Het is eigenlijk heel simpel. Wat er letterlijk geschreven staat is waar jij je aan moet houden, wat niet omschreven staat mag. OK, dat kan vaak een punt tot discussie zijn maar mag nooit ter plekke afgekeurd worden.