Nu nog de diameter voor 'redelijk kleintjes' vermelden, vermenigvuldigen met 3,14 en delen door (93/29) want daar komt footy71 een heel eind verder mee, dan enkel "op't gevoel en zicht"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog de diameter voor 'redelijk kleintjes' vermelden, vermenigvuldigen met 3,14 en delen door (93/29) want daar komt footy71 een heel eind verder mee, dan enkel "op't gevoel en zicht"
Ok dank je ErikJan, dat helpt me een eind op weg.
Nu maar eens even bepalen wat het wordt, 18t of 32t brushed..
Reed je wel met foam?
Mvg
Marcel
Tijdens de eerste Tamiya BE race in Vosselaar heb ik gereden met de Tamiya 18T BL, met een eindoverbrenging van rond de 50mm/omw. Hoe mijn regelaar stond ingesteld zou ik in de data moeten nakijken, was wel iets vertimed, en met een powerprofiel.
Vosselaar had een langer rechtstuk en een vergelijkbaar infield als Haarlem.
Zowel Dirk als Ally reden ook met de 18T, Dirk was iets langzamer, en Ally iets sneller. Helaas voor mij zijn bijdeheren, en ook de aanwezige ML beter in het vinden van tractie. Michael bewees overigens dat een 32T ook prima gaat.
De 18T heeft erg veel koppel, waardoor het op een klein circuit wel sneller is maar alleen voor heel goede rijders.
Dayummmm nice track
Daar zou een Pro10 het ook goed op doen
Mvg Roy