Team associated B4.1

Waar kan ik deze kopen ?

want ik ben al aan het zien maar ik vind aleen site uit de uk enz

en ik wil liefst be of nl

Kijk even bij HK-modellbau

Associated buggy velgen:
Reifen + Felgen -- 1/10 Buggys -- Buggy Felgen 1/10 -- Asso Buggy Felgen 1/10

Voor indoor/tapijt:
Reifen + Felgen -- 1/10 Buggys -- Schumacher -- 2WD + 4WD Heck

achter: Schumacher minipins

Reifen + Felgen -- 1/10 Buggys -- Schumacher -- 2WD Front
voor: cut-stagger

Maar geef eens aan waar je gaat rijden/ op welke ondergrond

Deze zijn prettig op straat:
Achter: 055-PL1071M2 1 10 Dirt Hawg I hinten mit Einlage Proline fr 1 10 Buggy hinten

suc6

Heb je dat ooit wel eens gedaan dan? of zeg je tegen alles wat je nog nooit hebt gedaan dat je het niet kan?

Modelbouw is toch juist leuk omdat je nieuwe dingen leert door je hobby uit te diepen?

gewoon geduldig aanpakken, niet te snel en goede lijm gebruiken, je vaste modelbouwwinkel zal het vast wel hebben liggen. Netjes de band in de groef leggen en eventueel elastiekjes om de band zodat hij gelijkmatig vast zit.

En zoals hieronder al vermeld, koop velgen die voor de auto bedoeld zijn. Dus niet Reely en conrad velgen etc. maar bijv. de proline velgen of jconcepts. Die reely velgen hebben waarschijnlijk ook een andere bevestiging van het wiel.

De asso velgen hebben standaard een soort pin systeem. Dus je hebt velgen nodig waar een soort van - of + in zit zodat het pinnetje daarin valt.

Ik vind zelf de jconcepts velgen wel fijn omdat als je op aarde etc. rijd, de aarde tussen de spaken door eruit gaat ipv dat het zich ophoopt binnenin de velgen en het ziet er ook nog eens leuk uit.

DIt is mijn B4.1. Factory Team Worlds Car. Op de foto rijd ik met Proline Hole Shots m4 compound en voor de standaard Proline Rib tyre op Jconcepts voorvelgen geplakt.

302666_308315135942234_1779436451_n.jpeg

523325_308847362555678_1582539925_n.jpeg

Ja ik ga de vrijdag naar een winkel dicht bij mij heb er net heen gebeld en hij zij dat hij er 1 voor ging doen dus en hij had goede bandjes liggen

ps weet je miss goed brushless setje maar niet te duur want

ik vind de standaard set wat traag :d

Kijke voor een ezrun (combi met een esc van 60-70A) en dan de X.5 turns de hele turns is een kleinere motor in een grotere behuizing.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja zo eentje bedoel ik, weet niet het aantal turns wat goed zou zijn. Zou je even kunnen vragen aan iemand die met de b4.1 rijdt.

8.5t is goed, om te beginnen is 9.5 iets beter.
Maar die banden zijn voor een 1/10 stadiumtruck.
Je moet banden hebben voor een 1/10 buggy.
Dan is er nog verschil tussen front en rear natuurlijk.
En je zult natuurlijk ook de banden moeten kopen voor de ondergrond waar jij op rijdt.
Die gladiators die jij liet zien zijn nogal grof en volgens mij voor een ondergrond met veel losse zand!!

Dan heb je eigenlijk helemaal een verkeerde auto gekocht.
Dit is een circuit-auto en is niet om te bashen, hij zal snel stuk gaan!

Als ik zie wat voor klappen auto's tijdens wedstrijden maken, en dan zo weer door rijden, denk ik dat het wel eens mee zou kunnen vallen. Of je moet je auto echt erg wreed behandelen.

Back