Team associated B4.1

Ps gies wat is eig het verschil tussen 8.5 turn en 9.5 ?

Ps weet iemand of het parcour in hasselt nog bestaat ?

Stokrooie bestaat zeker nog als je dat bedoelt!
Circuit is trouwens heel vet! En ja op zand rijden is altijd auto poetsen! :)

Ooow ik dacht dat stokrooie echt in hasselt was maar jaa

welk is het beste parcour kwau jullie mening Orra of dat in stokrooie

en ps kris in mol is onroad aleen

Als je in Mol wil gaan rijden met buggy kan je misschien best Marc eerst contacteren via zijn emailadres dat vermeld staat op de website www.rc-club-nuclea.be

Want ik heb dit jaar eigenlijk nog niet veel buggy's/shortcourses weten rijden.

Mag niet ik heb het al gevraagd want omdat als men auto omrolte dan snijdt waar de schocks op fast geschroeft dus

Vraagje..........

Ik heb sinds kort een B4.1 en was benieuwd ofdat er ook onderdel passen van een B4??

Zo als bijvoorbeeld de caster blokken

Kan iemand mij hier een antwoord op geven??

Gr Patrick Jongenelis

Volgens mij wel ja, de B4.1 is gewoon een RTR versie van de B4 geloof ik, maar pin me er niet op vast.

Caster blokken B4 <> B4.1

Volgens mij wel ja, de B4.1 is gewoon een RTR versie van de B4 geloof ik, maar pin me er niet op vast.

Hey Ruud,

Alvast bedankt voor je antwoord eens kijken ofdat er nog meer mensen antwoord geven.

Het is trouwens een B4.1 FT maar ik denk zelf dat dat niets uit maakt maar ik weet het echt niet zeker.

Gr Patrick

De meeste onderdelen zijn gewoon uitwisselbaar tussen de B4 en B4.1
De B4.1 is een doorontwikkeling van de B4 en heeft een aantal 'verbeterde' onderelen, o.a. de shocks, achterwiel lager etc...
maart je kan gewoon de diverse onderdelen door elkaar gebruiken. In het ergste geval degradeer je de B4.1 naar een B4, in het gunstigste geval maak je van een B4 een B4.1 ;-)

Als je nog onderdelen zoekt, ik heb ook nog e.e.a staan, stuur maar PB wat je nodig hebt.
evt ook nog een complete 'roller'

Back