Hallo Hobbyisten,
Ik als modelvlieger kwam toevallig op dit draadje terecht en als ik dan de uitleg met foto's van Fanaat lees en zie dan denk ik de praktijk gaat zo vaak boven de theorie uit . Petje af wat hier gemaakt wordt en ook nog hoe het duidelijk uitgelegd wordt.
En als ik dan de reacties van Baggeraar lees dan denk ik waarom nou zo reageren,
komt over als een bureau geleerde die nog nooit vuile handen heeft gemaakt en alleen maar zwaait met boeken reglementen enz. en dit alles onder het mom van veiligheid met name voor degene zoals ik , voor het geval ik ook dit soort "dingen "ga maken .
Vindt dit jammer en het leidt alleen maar af waar het werkelijk over gaat namelijk
het maken van ..........
sorry maar moest dit even kwijt , misschien wel door mijn verleden heb altijd in de restauratie van oude tot zeer oude gebouwen/ woningen gezeten en ook daar was het vaak dat de praktijk veel meer doet en noodzakelijk is dan "school" wat natuurlijk niet wil zeggen dat een basis op school bijgebracht niet noodzakelijk is.
Ook toen stoorde ik mij aan mensen die vanachter hun bureau vandaan anderen oplegden zoals het zou moeten gaan .
Dus laat ons hier gewoon genieten van onze mooie hobby en mocht je , je ergens aan storen , haal drie keer adem ....... en helpt dat miet stuur een privé berichtje .
helaas is dat mij nu ook niet gelukt.