Hallo iedereen, ik heb even een vraagje: ik ga (moet) een draadtapsetje aanschaffen, mijn vraag is wie weet een goed merk en een winkel of site waar dat kan? Ik had gegoogled en kwam eigenlijk alleen bij Conrad uit maar ik weet niet of die kwalitatief wel goed is.. Het blijft Conrad. Vind het niet erg om iets meer uit te geven hieraan, als het maar van goede kwalititeit is en niet dat als ik een beetje hard staal wil tappen het gereedschap gaat afbrokkelen..
Ow en is het handig om vanaf M2 te nemen of is M3 zo gangbaar dat M2 eigenlijk nooit wordt gebruikt?
Wellicht dat iemand ff op Marktplaats kan kijken en als zoekterm "tap snij" invult, daar zijn er een aantal aanbieders, misschien is een van die aangeboden setjes ook goed?
Ow en is het handig om vanaf M2 te nemen of is M3 zo gangbaar dat M2 eigenlijk nooit wordt gebruikt?
Wellicht dat iemand ff op Marktplaats kan kijken en als zoekterm "tap snij" invult, daar zijn er een aantal aanbieders, misschien is een van die aangeboden setjes ook goed?
Laatst bewerkt: