the Wings Nistelrode , verzameltopic

dan zal ik nog wel even met ons pap overleggen of hij morgen wat tijd kan vrijmaken. dan laat ik jou morgen nog wel weten waneer ik kom.

mvg thom

@ de rest
tot morgen !

Laatst bewerkt:
Als het goed is krijgt de Fourstar dit weekend z'n maiden.
Waarschijnlijk zijn wij er zondagmiddag. Hopelijk is Sanka er dan ook om de Fourstar voor het eerst het luchtruim te laten zien.

Ik ben erg benieuwd hoe hij vliegt.

mvg Frank

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal ik er zondag zijn. Ik ben ook benieud hoe ie vliegt. Altijd leuk om zo'n mooie kist in te vliegen...

Ik heb vanmiddag het COG gecontroleerd.
Ik had verwacht dat hij aan de voorkant zwaarder was geworden door de motorkap en de oversized spinner.
Maar dat bleek niet echt zo te zijn. Ik heb tegen het motorschot een kleine 200 gram lood moeten plakken voordat ik hem goed had.
Dat had ik dus echt niet verwacht omdat er aan de achterkant bijna geen gewicht is bijgekomen door m'n aanpassingen.:confused:

Maar goed we zien het zondag wel. Morgen nog even de motor laten lopen en een beetje afstellen. Ik moet elke keer als de motorkap eraf moet de hoofdsproeier eruit draaien. En die motorkap is er vandaag vaak af geweest.:rolleyes:

Mvg en als het goed is tot zondag.
Frank 2 (die het eigenlijk best wel spannend vindt:D)

Jammer dat je niet kunt vliegen Erik.
Zeker om gezondheidsredenen.

Grote kans dat ik er zondagmiddag ben.
Mijn 450 is weer airborne. Alleen nog bladspoor controleren.

En waait het te hard (ziet het niet naar uit), dan ff lekker OH-en. Ben ik redelijk goed in.
Ook gezellig.

Ik ben al blij dat ik nog kan vliegen, tien jaar geleden dacht ik dat het nooit meer mogelijk was.
Er zijn periodes dat het wat minder gaat, zoals nu.
Vorige week dacht ik dat het wel kon maar daar heb ik me in vergist:
Door mijn eigenwijsheid en een ontbrekende schroef van de motor heb ik een kist de grond ingeboord.
Voorlopig maar even rustig aan doen.
Heb voor de komende winter wel alvast een paar projecten opgestart...
(als je thuis zit klik je wat sneller op de bestelknop)

@Jurgen:
Jammer van je crash , hoop dat hij dit weekend weer vliegt.

@Frank:
Misschien kom ik morgen even kijken, ik ben erg benieuwd naar de Fourstar.
Succes!

Laatst bewerkt:
beterschap, Eric!

vandaag wilde ik ook naar het veld komen, met mijn Typhoon :D... alleen mijn baas vroeg of ik ook vanmiddag kon werken en aangezien dat centjes oplevert, heb ik het maar gedaan.
TOT MORGEN, dan komt 'munne moat' uit Grave misschien ook nog even.

Rob en michael. Ik weet niet hoe jullie bestellen, maar ik kan het gewoon in NLD geleverd krijgen. Een trex 250 kost dan echt maar 279 inc. verzendkosten.
Ook heb ik geprobeerd om een 500 te laten komen en dat gaat, als je betaald

Ik krijg verd#$@@# te zien: "alleen leverbaar in duitsland", als ik ben ingelogd.

Groetjes Rob.

Edit:

Klopt ff na gekeken en de verzendkosten zijn 0,00 euro wereldwijd.

Laatst bewerkt:
Is dit niet iets voor je Michael?

scale6.jpg

Modellbau Lindinger Onlineshop

Dan heb je een Heli en Vliegtuig in één. Je kunt er mee hoveren (3D) en hij is schaal :lol:.

hahaha nee jurgen, zoals ik al een paar keer vandaag heb verteld... ik ga geen 400 euro uitgeven, dan koop ik wel geen heli meer :p

En rob, uuhhhh....nee.

Back