the Wings Nistelrode , verzameltopic

10 uur daar ook goed :)

WHAAHAHAHAHAH, 10 gaat hem echt niet worden.
Het is volgens mij 1uur en 30 min rijden ik denk dat ik er rond 12 uur wel kan zijn

Nee joh, rotterdam - nijmegen is iets meer als uurtje, dus denk dat jullie er een uurtje over doen ;)

12 uur is prima ? als alex en eric daar ook mee eens zijn, zorg ik dat ik er ben :D

Met weergoden hebben wij nooit een probleem .

Wij hadden dit jaar met de pipermeeting en flyin het mooiste weer van de zomer . :D

Voor zondag is lichte bewolking , 15 grad en windkracht 2 bestelt .

Mvg Johan

Dat moet ik tegen spreken,

Odoorn had beter weer geleverd gekregen 3 dagen LANG !!!!
:):):):):)

ik zal het ff met alex kortsluiten , denk dat een uur of 12 geen gek streven is .
het blijft ten slotte zondag hè ;)

ik denk dat ik met alex ergens onderweg even afspreek langs de rijksweg en dan een bak koffie en dan komen we er aan .

tot zondag .

cheers !

net ff op route net gekeken, het is idd een uurtje en hij stuurt mij over Utrecht, dat is uit de route van wat Alex en Eric rijden dus ergens meeten heeft geen zin.

Mijn planning is idd 12 uur daar te zijn

Tot zondag

ik moet nog wel effe aan de bak voor zondag .
heb net de rudderservo`s uit de yak gehaald en hiervoor in de plaats komt èèn HS5955TG servo .
deze is 23 kilo stelkracht op 6V en ik weet zeker dat hij spelingsvrij is .
heb nu 2 andere servo`s erop maar er zit wat speling op het rudder waardoor hij een beetje met zijn kont wiebeld als je vol gas voorbij komt :D.
ik moet ook nog even nieuwe bevestigingen maken om de cowl vast te zetten daar dit niet naar mijn zin was , ook de gashevel wordt aangepast en ik ga de wielkappen erop zetten en de checkers ( zwarte blokken ) en de 3W sticker erop maken .
als het goed is moet alles voor zondag klaar zijn .
zo nu verder aan mijn pilsje ;)
cheers !

Back