the Wings Nistelrode , verzameltopic

Hoi iedereen,

Bij deze zou ik me ook willen aanmelden als gastvlieger voor komende zondag!
Ik ben zelf een beginnend stuntvlieger (wat ik doe valt nog onder de term aanklooien denk ik).
Op mijn eigen club zie je eigenlijk bijna nooit Yaks, Extras, Ultimates, enz laat staan van meer dan 2 meter, terwijl ik dus helemaal gek ben op dat soort kisten!

Ik rommel momenteel nog aan met een relatief toch erg kleine .40 Funtana, maar dat moet ik de toekomst toch ook wel anders worden.
Heli's ben ik ook niet vies van, zolang je er maar mee kan stunten :).

Moet ik me voor de aanmelding verder nog tot een specifiek iemand richten?
(hehe, klinkt wel een beetje knullig zo, maar dit zou dan ook uberhaupt de eerste keer voor mij zijn dat zou gastvliegen.)

ps.

Dank aan Ultim@te voor de tip :D

volgens mij niet. je kunt als gastvlieger altijd een keer terecht als er ook club vliegers op het veld zijn. En die zijn er zondag zeker, dus je bent welkom.

Hey Andries, klinkt leuk!

Aangezien ik de enige in de club ben die de jongens redelijk ken, heb ik me aangenomen dat et mijn ''gasten'' zijn. Maar zoals jurgen zegt, je bent zoiezo altijd 3x welkom bij ons ;)

Hey Andries, klinkt leuk!

Aangezien ik de enige in de club ben die de jongens redelijk ken, heb ik me aangenomen dat et mijn ''gasten'' zijn. Maar zoals jurgen zegt, je bent zoiezo altijd 3x welkom bij ons ;)

Fantastisch, ik kan niet wachten!

Haha, ik voel me nou echt een jochie van 12 die voor het eerst mee mag naar een modelclub ;)

Haha mooi toch ;) zolang we maar schik hebben :p

Neem je de trex ook mee ? :o heb mijn heli btw net verkocht :p is de Ultimate weer een stapje dichterbij vliegklaar :D

Fantastisch, ik kan niet wachten!

Haha, ik voel me nou echt een jochie van 12 die voor het eerst mee mag naar een modelclub :wink:

hahahaha nee joh zo erg is het toch niet of wel ;) leuk dat je er ook bij bent zondag . :D

Ik neem waarschijnlijk de 4 mee die hieronder staan, ervan uitgaande dat ik de 250 en de onyx tegen die tijd heb gerepareerd.
Bij de onyx een kwestie van een nieuwe servo'tje op het hoogteroer(moet ik even kijken of ik nog wat heb liggen),
en de onderdelen van de 250 komen morgen binnen, die heb ik afgelopen week heel exotisch op Cyprus tegen een palmboom geparkeerd :-P

Dat is ook gelijk m'n complete hangar :)

Laatst bewerkt:
juist dan ben ik dat grote ding weer kwijt en is de bouwtafel leeg voor de yak :D ik heb gewoon te weinig tijd en ruimte om de kist af te maken en anders staat hij alleen maar in de weg .

cheers !

oh oh dat wordt wel spannend dan ;) ik heb nog wel een ZDZ80b2 boxer te koop met bochten en prop voor een mooi prijsje .

de extra is heel licht gebouwd maar 60 cc met een reso dat zou net aan F3A worden op volgas denk ik .
ik zou hem niet aan de prop willen hangen ermee denk ik ./
misschien vergis ik mij hoor , hij moet het zelf denk ik ondervinden en kijken wat hij doet .

ik ga nu rijden naar mijn klant en rond de middag ben ik weer thuis en ga ik als de sodemieter de yak klaarmaken voor zondag :D

cheers !

ah ok, ja johan zal dan wel weten wat hij doet :p

Werke vandaag nog, en succes met knutseen :p ik ga vanmiddag ook ff aan de Ultimate werken, ben ik wel aan toe :(

Er komt een DA50 in. :o
Met KS demper.

10 kg servo,s van HK

De schakelaars van HK voor 2x 2S1300 model en 1x 2S1300 ontsteking.

Geen powerbox of iets dergelijks

Deze setup heb ik nog liggen namelijk .
Folie van Oracover heb ik ook genoeg ondertussen (fluorkleurtjes)

Alleen nog een motorkap zoeken uit GFK er voor .

Anders word er een uit balsa gemaakt . ;)

Mvg Johan

Back