Hoi iedereen,
Bij deze zou ik me ook willen aanmelden als gastvlieger voor komende zondag!
Ik ben zelf een beginnend stuntvlieger (wat ik doe valt nog onder de term aanklooien denk ik).
Op mijn eigen club zie je eigenlijk bijna nooit Yaks, Extras, Ultimates, enz laat staan van meer dan 2 meter, terwijl ik dus helemaal gek ben op dat soort kisten!
Ik rommel momenteel nog aan met een relatief toch erg kleine .40 Funtana, maar dat moet ik de toekomst toch ook wel anders worden.
Heli's ben ik ook niet vies van, zolang je er maar mee kan stunten
.
Moet ik me voor de aanmelding verder nog tot een specifiek iemand richten?
(hehe, klinkt wel een beetje knullig zo, maar dit zou dan ook uberhaupt de eerste keer voor mij zijn dat zou gastvliegen.)
ps.
Dank aan Ultim@te voor de tip
Bij deze zou ik me ook willen aanmelden als gastvlieger voor komende zondag!
Ik ben zelf een beginnend stuntvlieger (wat ik doe valt nog onder de term aanklooien denk ik).
Op mijn eigen club zie je eigenlijk bijna nooit Yaks, Extras, Ultimates, enz laat staan van meer dan 2 meter, terwijl ik dus helemaal gek ben op dat soort kisten!
Ik rommel momenteel nog aan met een relatief toch erg kleine .40 Funtana, maar dat moet ik de toekomst toch ook wel anders worden.
Heli's ben ik ook niet vies van, zolang je er maar mee kan stunten

Moet ik me voor de aanmelding verder nog tot een specifiek iemand richten?
(hehe, klinkt wel een beetje knullig zo, maar dit zou dan ook uberhaupt de eerste keer voor mij zijn dat zou gastvliegen.)
ps.
Dank aan Ultim@te voor de tip