the Wings Nistelrode , verzameltopic

Vroeger werden de 2,6 m modellen op 60 cc gevlogen .
En die waren een stuk zwaarder als die houtbouws van tegenwoordig . :D

Waarom zou dat nu niet meer mogelijk zijn ?

Je gaat het meemaken .

Dat iedereen er een grotere motor op zet om de grootst mogelijke power te hebben hoeft voor mij niet . ;)

Lichte modellen met weinig poespas vliegen vaak makkelijker.
En lekker lowbudget .

Mvg Johan

hey Tom, dat kun je ook aanpassen door op de 'edit'-knop te drukken. rechtsonder in het vakje waar jouw bericht staat.
ik ben er morgen rond de middag (één uur ofzo) en zondag ben ik er om 12 uur ;)

hey micheal je servo`s en je uitlaatbocht ( heb ik ook in die rommelkelder boven water gekregen :D ) liggen klaar en Johan , de extra staat ook klaar voor de reis richting nistelrode .

tot zondag .

Als morgen alles goed verloopt, dan beleeft mijn Yak zijn 2e vliegdag in Nistelrode:)

Hehe, zondag eindelijk een keertje niet werken! ;-)
Ik ben benieuwd, de knmi ziet het nog altijd zitten, dus ben ik er 's middags ook bij.
Groeten,
Ton

Toch zijn de voorspellingen voor morgen weer veranderd, ze verwachten lichte regen en windkracht 4, pffff....

Maar maakt niet uit, The Funjet Gang vliegt altijd!:p

komt goed alex:

ondagochtend is er vrij veel bewolking. Naarmate de dag vordert komt de zon er steeds beter bij, met name in het zuidoosten van het land. In het noorden en noordwesten blijft het meest bewolkt en op de meeste plaatsen droog. De maximumtemperatuur ligt tussen de 14 en 18 graden. De zuidwesten wind neemt iets in kracht toe, naar matig en aan zee (vrij) krachtig. (Bron: KNMI)

beetje wind is niet zo`n ramp toch alex , zijn wij EMCR boys wel gewend aan de kust bij ons .

houd iedereen er rekening mee dat de klok vanacht een uur terug gaat ( wel balen dan wordt het een uur eerder donker :rolleyes: )

ik heb net met de uMx sabach gevlogen in het park hier , echt een leuk speeltje man .
alleen prophangen is echt moeilijk met zon klein kietelig dingetje :D

De catering afdeling van The Wings heeft voor de delegatie van Rozenburg extra ingekocht.

Er is dus soep en broodjes te verkrijgen (ook voor eigene piloten natuurlijk)

Ze hoefen dus niet verhongert naar huis . :D

Mvg Johan

Ps : over het weer praten we nooit , dat is altijd goed bij ons . ;)

Back