the Wings Nistelrode , verzameltopic

Het zit erin, en we vertrekken wat eerder.....

298291_294255217260077_100000268027490_1147553_1931309193_n.jpg

Ok top, hoelaat vertrekken jullie nu ? kan ik daar ff rekening mee houden.

Johan, kun jij zoiezo 1x Felix 80 nog meenemen, en een 7x6 apc sport prop voor mij ?

Wegens visite was ik er wat later op de middag. Toch was het nog gezellig druk. En wat een verschrikkelijk grote modellen kwamen er weer langs.
Ook wel mooi.

De heli verder afgesteld, met assistentie van Rob. Bedankt, 2 zien meer dan 1.
hij gaat weer lekker.

Zo dat was weer een leuke vliegdag.
Veel grote bakken op ons veldje. Zelfs eentje zonder passende vleugelbuis....
Daar er hebben er wel een aantal gevlogen..

Ik heb een paar foto's op onze site gezet in de map 2011.
Meer volgt...

Lol, ja, die vleugelbuizen willen wat...........:mrgreen: (vergeten funjetaccu's trouwens ook, whahaha)

Het was desondanks toch een heerlijke vliegdag, het weer zat mee en er was genoeg te zien. Ik heb ook nog even met de Yak van Eric mogen vliegen (waarvoor dank:)) waar ook nog een aantal mooie smokefoto's uit zijn gekomen, die zal ik later vanavond nog online zetten.....

The Wings bedankt!:p

idd een hele leuke dag gehad , ik had wel wat moeite met de landingen maar gelukkig is alles goed gekomen .
alex geen dank ik vond het erg vervelend voor je dat je juist op zo`n dag per ongeluk de verkeerde vleugelbuis hebt meegenomen dat het het minste was wat ik kon doen .
was verder gezellig en een hoop mensen van het forum kan ik nu ook voor me zien als ik ze voorbij zie komen .:D

de wings bedankt , alles was goed verzorgt , lekker gegeten en gedronken ;) alles was verzorgd.

ik heb ook nog wat plaatjes geschoten .
dit zijn enkeld plaatjes van mijn kist , alex heeft denk ik meerdere kisten van diverse mensen op de plaat gezet .

nogmaals bedankt en ook michael bedankt dat je het geregeld had dat we konden komen hè .

k18g8i.jpg

29woox3.jpg

eijtlj.jpg

28sa4io.jpg

2n1g7ls.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was een leuke vliegdag met de gastvliegers van rozenburg en andere clubs.

Nistelrode heeft nog nooit zoveel 3D bakken in 1x gehat op het veld . :D

En we hebben nog een souvenier in de dennen hangen van rozenburg :cool:

Als de boom de motor weer vrij geeft melden we dat.

Het bleek dus dat een funjet niet ver komt in het bos , met 10 meter was het wel gedaan. :cool:

Mvg Johan

hahahaha inderdaad .

denk als het zooitje na de winter een keer uit de boom komt dat het meteen de kliko in kan .

mensen bedankt! vandaag heb ik kunnen laten zien dat ik ook kan 'vliegen'.
heb ook genoten van het kijken hoe de andere vliegen (net als in Odoorn ;))
tot de volgende keer (18 & 19 augustus 2012 (resp. Piper-meeting en fly in)?)

JA het was leuk. Ook even lekker mijn heli afgesteld en daarna na even lekker 2 keer met mijn zaggi gespeelt totdat ik de "vervelende" boom tegen kwam. Daar was hij niet tegen bestand.

Hij ligt al weer op de "pijnbank" te drogen. We wachten wel af ofdat hij goed repereerbaar is.

Back