Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Ik heb een review gelezen van een andere Corona servo, maar die was niet zo best qua tandwielen, en die werd ook nog in een vliegtuig gebruikt.
Zoek maar eens op RCmodelreviews.com, daar stond hij ergens.

Gisteren met dit MERV setupje over kort gemaaid gras geblazen op 6S lipo. Na een minuut of 12 waren de lipos leeg en NEU motor temp 62 graden en regelaar (MMP) 42. Gearing was 23/50. Heb deze banden ook al op 3S geprobeerd met gearing 33/50. Toen ging de motor wel binnen de tien minuten richting de 65 graden, maar toch insane speed. De stock setup houdt dat denk ik 5 tellen vol.
NEU2.jpg

6s?? Op de MERV? ik vind hem op 3s al aardig rap gaan ;)

Ik heb een review gelezen van een andere Corona servo, maar die was niet zo best qua tandwielen, en die werd ook nog in een vliegtuig gebruikt.
Zoek maar eens op RCmodelreviews.com, daar stond hij ergens.
De corona servo zit er nu al een tijdje op. En ben er zeer blij mee!
Prima tanwielen en kracht en snelheid zat.
Zeker een aanrader voor die prijs

Steven

Dat is goed om te horen!
De review die ik las was al wel wat ouder, dus misschien hebben ze toch aan het materiaal gedaan?

T is wel jammer dat corona andere tandwielen gebruikt. Er zitten ook veel meer tandwielen in lijkt het.
Zal hem een keertje openmaken voor foto's

De f150 raptor body besteld. Wel een clear body.
Dat vind ik eigenlijk wel geinig, kun je er zo doorheen kijken.
Of is het verstandiger om hem te spuiten?

Mijn voorste bodysteun ging heel snel kapot. Mijn kap was ook niet best meer, dus daar zal het wel door komen.

De f150 raptor body besteld. Wel een clear body.
Dat vind ik eigenlijk wel geinig, kun je er zo doorheen kijken.
Of is het verstandiger om hem te spuiten?

Mijn voorste bodysteun ging heel snel kapot. Mijn kap was ook niet best meer, dus daar zal het wel door komen.

Van spuiten wordt een body niet echt sterker. Ik hoop dat je 'm een beetje heel houdt. Die ik had zat snel vol met scheuren. Een stuk minder sterk dan de stock body.

Van spuiten wordt een body niet echt sterker. Ik hoop dat je 'm een beetje heel houdt. Die ik had zat snel vol met scheuren. Een stuk minder sterk dan de stock body.
Dat is dan ook raar...
Voor bashen gebruik ik meestal de oude kap :)
Ik had verwacht dat PL kwalitief qua bodies goed was. Komt het dan door de hoeken?

Dat is dan ook raar...
Voor bashen gebruik ik meestal de oude kap :)
Ik had verwacht dat PL kwalitief qua bodies goed was. Komt het dan door de hoeken?

Proline bodies zijn meestal ook wel goed, maar dit was in mijn geval een missertje. Zag er best leuk uit, maar kwaliteit was niet echt wat ik er van verwacht had.
DSC00780.JPG

De proline ford focus op mijn rally doet het redelijk goed maar ook niet wat ik verwacht had.Denk echt dat het aan de vorm ligt dikwijls of deze stevig zijn of niet. De beste body die ik ooit had was er eentje van Parma (beetle kapje) voor 1/10 schaal trucks.

Voor dat geld zeker niet doen. Vind de titus velgen wel mooi, maar door het gewicht Gewoon weer normale velgen. Ik vind die stockbanden prima om mee te bashen. Gaan ook lang mee :)

Inmiddels is mijn Merv een Summit geworden, maar als ik overnieuw zou beginnen met een Merv, zou ik er direct Mini Trenchers onder zetten.

Back