Hoi allemaal, ook ik heb afgelopen weekend een nieuwe E-Revo 1/16 VXL gekocht. Deze zit nog geheel nieuw in de doos en is er ook nog niet uit geweest. Ik wil eerst kijken welke upgrades ik moet aanschaffen, en goed is om te weten van het model. Ik ga deze Revo rijden met 2s lipo's en grotendeels stock.
Ik lees wel dat er verschillen zijn in oude uitvoeringen en de nieuwe uitvoering. Waar kan ik deze als eerste aan herkennen? Ik heb in ieder geval de laatste uitvoering. Herkenbaar (denk ik) aan de nieuwe bijgeleverde 2.4Ghz zender.
Als eerste wil ik wel de armen voor en achter vervangen voor de RPM's. Dit lees ik nl zo veel terug, dus die moeten maar. Maar ik zag ook de Proline Trencher M2 2.2 wielen, voor op de 1/16 Revo... deze zijn wel wat groter dan de standaard willen om precies te zijn 9mm. En zo vet om te zien! Moet ik dan direct aan een andere pinion denken als ik deze wielen koop?
De axle carriers van RPM zijn deze ook aan te raden als ik de armen van RPM hierbij aanschaf? De stock shockdempers van de nieuwe uitvoering zijn deze een beetje goed?
De shims waar iedereen het over heeft geldt dat ook voor de nieuwe uitvoering?
-------EDIT-------
Ik heb net een set Pro-Line 2.2 Trenchers gekocht voor de Revo. Nu kom ik er net achter dat ik ook gelijk voor andere vertanding had moeten kiezen omdat mijn omtrek groter is dan stock. Wat is raadzaam 25/50 0f 19/55?