Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Nou.. ik ga morgen de " droom " van een aantal inclusief mijzelf waar maken, ik ga het stampede 4x4 chassis kopen en er een 4x4 rustler van maken! Ik zit een beetje krap met het geld dus een nieuwe rustler kap gaat het niet worden.. Maar het chassis komt er sowieso!
Ik houd jullie op de hoogte!

Nou.. ik ga morgen de " droom " van een aantal inclusief mijzelf waar maken, ik ga het stampede 4x4 chassis kopen en er een 4x4 rustler van maken! Ik zit een beetje krap met het geld dus een nieuwe rustler kap gaat het niet worden.. Maar het chassis komt er sowieso!

Nice, waar ga je het chassis kopen als ik vragen mag?

Rustler 4x4

Dat wordt een erg interessant project!
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt met foto's en een bouwverslag met benodigde onderdelen.
Succes!

Ga je onderdelen van een bestaande Rustler overzetten op het 4x4 chassis? En waarom denk je dat dat past; heb je dat ergens gezien?
Misschien vind je me te nieuwsgierig maar ik denk echt dat een 4x4 Rustler helemaal top is!

Ed

Laatst bewerkt:
Dat wordt een erg interessant project!
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt met foto's en een bouwverslag met benodigde onderdelen.
Succes!
Ja zeker! Ik moet daarlijk nog naar mijn nieuwe school, heb namelijk afgelopen week mijn diploma gehaald. Dus ik heb het wel druk, maar nog genoeg tijd voor deze hobby gelukkig! Vanavond zal ik wat foto's posten, en dan ook gelijk een filmpje die ik door de maanden heen heb opgevuld ( als ik daar nog genoeg tijd voor heb dan ).

Das idd ook een droom van mij een rustler 4x4.
Ga je die ene bij toemen kopen van 190 euro Traxxas Chassis Ombouwset - Stampede 4x4 VXL?
Heb je meteen een mooi setje nieuwe banden erbij
Waarom maak je geen nieuw topic aan kan je het hele bouwverlag erin zette incl foto´s filmpjes enzo;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zover droom ik nog niet. Ik kan wel al zachtjes fluisteren dat er een EZrun 60A ESC en een Velinion onderweg zijn voor mijn Rustler.... :banana:
En toch ook maar de GT2 2,4ghz zender/ontvanger bij de electrogroothaandel besteld.

Als dit ding staks wegrijdt met de ezrun/velineon combo én mijn 27mhz set dan is ie binnen een 10tal seconden buien bereik, hahaha

Ahh, vond zojuist DIT project.
Daar heb je zeker jouw idee opgedaan?
Ja idd!
Das idd ook een droom van mij een rustler 4x4.
Ga je die ene bij toemen kopen van 190 euro Traxxas Chassis Ombouwset - Stampede 4x4 VXL?
Heb je meteen een mooi setje nieuwe banden erbij
Waarom maak je geen nieuw topic aan kan je het hele bouwverlag erin zette incl foto´s filmpjes enzo;)
Ja, van toemen, en dat nieuwe topic komt er aan, volgende week ga ik op vakantie, dan kan ik mooie strand shoots maken hehe. Ben nu weer bij mn neef en heb mn oplader van mn mobiel niet bij.... Dus de foto's & filmpje komen er nog aan!

En ehh, de banden van de 4x4 stampede zijn echt groot!! veel groter dan die van de rustler, had ik niet verwacht, de wagen is echt een beest!!! maar hij gaat wel een heel stuk langzamer :(

Ja idd!

Ja, van toemen, en dat nieuwe topic komt er aan, volgende week ga ik op vakantie, dan kan ik mooie strand shoots maken hehe. Ben nu weer bij mn neef en heb mn oplader van mn mobiel niet bij.... Dus de foto's & filmpje komen er nog aan!

En ehh, de banden van de 4x4 stampede zijn echt groot!! veel groter dan die van de rustler, had ik niet verwacht, de wagen is echt een beest!!! maar hij gaat wel een heel stuk langzamer :(
Die van de 4x4 zijn toch net zo groot als de 2wd?
Heb je alles al overgezet?

Die van de 4x4 zijn toch net zo groot als de 2wd?
Heb je alles al overgezet?
Haha dat dacht ik dus ook, niet dus. De velgen zijn even groot maar de banden zijn echt veel groter dan die van de 2wd, moet je maar eens opletten als je in een modelbouwwinkel staat.
ooit iemand een bandit/rustler gezien die zo veel torque heeft?
dit is de mijne:D:
[URL="
- ‪a little torqy bandit:)..‬‏[/URL]

enjoy;)
Ja, mijn rustler kon dat ook met bandjes met goede grip

Haha dat dacht ik dus ook, niet dus. De velgen zijn even groot maar de banden zijn echt veel groter dan die van de 2wd, moet je maar eens opletten als je in een modelbouwwinkel staat.

Oke dat wist ik niet.
Maar maak maar eens foto's ik ben echt benieuwd;)

*zucht*

Gisteren heb ik eindelijk mijn bestelling van een rustler binnen gekregen. Zit er allemaal witte gesmolten zooi(waarschijnlijk piepschuim) over de banden. Verder ook de verkeerde kleur van de kap. Ik wilde rood, maar heb zwart gekregen. Wat zouden jullie doen?

*zucht*

Gisteren heb ik eindelijk mijn bestelling van een rustler binnen gekregen. Zit er allemaal witte gesmolten zooi(waarschijnlijk piepschuim) over de banden. Verder ook de verkeerde kleur van de kap. Ik wilde rood, maar heb zwart gekregen. Wat zouden jullie doen?

Die zooi over de banden is normaal dat is idd gewoon piepschuim dat is altijd.(bij de voorbanden) 1 keer rijden en het is eraf. En over die kap het is smaak maar ik vind zwart mooier

Die zooi over de banden is normaal dat is idd gewoon piepschuim dat is altijd.(bij de voorbanden) 1 keer rijden en het is eraf. En over die kap het is smaak maar ik vind zwart mooier
Ik heb het voornamelijk bij de achterbanden. Het is er ook helemaal overheen gesmolten. Zeg maar net zoals je gesmolten kaas hebt.

Ik zou het niet accepteren. Je koopt iets neiuws en dan moeten ze leveren wat je hebt besteld, en niet iets "dat daarbij in de buurt komt".
Als je een zwarte audi A6 koopt wil je ook geen grijze A6 met begoorde bandjes geleverd krijgen..

Ik zou het niet accepteren. Je koopt iets neiuws en dan moeten ze leveren wat je hebt besteld, en niet iets "dat daarbij in de buurt komt".
Als je een zwarte audi A6 koopt wil je ook geen grijze A6 met begoorde bandjes geleverd krijgen..

Ja over die kap zou ik wel ff een mailtje sture maar die wielen horen volgensmij gewoon. Zit altijd wit piepschuim op de voorbanden

Ja over die kap zou ik wel ff een mailtje sture maar die wielen horen volgensmij gewoon. Zit altijd wit piepschuim op de voorbanden

Ik weet niet, maar lees jij niet alles??? :confused:

Ik heb het voornamelijk bij de achterbanden. Het is er ook helemaal overheen gesmolten. Zeg maar net zoals je gesmolten kaas hebt.

*edit*
Ik zou gewoon een mail sturen van dat ze die kap moeten sturen met nieuwe banden!
Bij mij moet zoiets niet gelapt worden, want dan word hun mailbox volgespamd, en tot nu toe werkt dat al altijd :lol:

Back