A
aschie1
Guest
maar die is dan wel weer heeel mooi![]()
Ja maar ik had eigelijk deze besteld
Body Chevy 1972 - Clear - 3251-00 - Stampede XL5 / VXL - Toemen Modelbouw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar die is dan wel weer heeel mooi![]()
Met welke setup heb jij de flipster gebouwd??
![]()
lees mijn handtekening![]()
het was met een garmin en traxxas talons (die hebben uber ballooning waardoor je een veel grotere wiel-omtrek hebt , al was dat niet de bedoeling denk ik).
Net even wezen rijden met mij Rustler achterhuis, erg leuk met die regen op het gras!
Als je zelf iets wilt maken maar al te lui bent om zelf te gaan meten verwacht ik niet veel goeds.
Pas wel op met teveel water he! Het beste kun je babydoekjes gebruiken. Zijn lekker stevig en maken makkelijk schoon! Verder alle metalen onderdelen inspuiten met wd40.Sinds vandaag ook eigenaar van een Rustler VXL, leuk speelgoed
Heb nog even getwijfeld over een "gewone" Rustler of een HPI Blitz, maar die zijn het allebei net niet. Moest mentaal even over de 300 euro drempel heen
Maidenflight zit er op, en wat een apparaat. Gas is goed te doseren, remwerking is goed en wat een power op een nat grasveldje.
Meegeleverde accu (3000mAh 7s NiMh) is niet helemaal berekend op zijn taak, wordt bloedheet en is snel leeg. Speedcontroller en motorblok worden er echter niet warm van.
Dit karretje vraagt om LiPo's.
Helaas zijn de door de reguliere handel aangeboden LiPo accupacks nog steeds meer waard dan goud, 75 euro voor een 25c 4100mAh 2s accu is zeker 3x te duur.
Heeft HK passende accu's in het assortiment en welke zijn dat?
Nog mooier zou een soort box zijn om standaard lipo accu's passend te maken.
Auto heeft waterproof electronica, kan ik de ergste shit er voorzichtig afspoelen met de douchekop?
Edit: toch maar de volle straal er opgezet en de auto kan er tegen. Meer gras in het afvoerputje dan je vriendin in een jaar aan haar kan produceren. Don't try this at home tenzij je een afvoerzeef gebruikt (standaard afvoergaten zijn te groot en kunnen de afvoer verstoppen na doorlaten van deze hoeveelheid gras).
Alvast bedankt voor de nuttige info.
Pas wel op met teveel water he! Het beste kun je babydoekjes gebruiken. Zijn lekker stevig en maken makkelijk schoon! Verder alle metalen onderdelen inspuiten met wd40.