Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

lees mijn handtekening;)

Die 147 km/h is on-officieel, en om die snelheid te halen heb je echt foam, of belted bandjes nodig, die kleine bandit-bandjes kunnen dit nooit aan.

En peilen op een garmin of tomtom als je de volgende keer gaat filmen.
Op mijn smartphone ging ik 315 km/h:vamp:

het was met een garmin en traxxas talons (die hebben uber ballooning waardoor je een veel grotere wiel-omtrek hebt , al was dat niet de bedoeling denk ik :p).

het was met een garmin en traxxas talons (die hebben uber ballooning waardoor je een veel grotere wiel-omtrek hebt , al was dat niet de bedoeling denk ik :p).

met Talons lijkt me sterk. alle traxxasbanden vliegen er af bij 130 kmh youtube staat er vol van, nogmaals bewijs mij het tegendeel, en dan wil ik het merk bandenlijm weten wat jullie gebruikt hebben :-)

gr steve

Hier twee kleine filmpjes van mijn Rustler met 1:16 e-revo wielen.

Ik had hiervoor nog een ander film geschoten maar ik heb tijdens de opname de camera van achteren geschept, op topsnelheid :rolleyes: .... Jammer dat die die video niet heeft opgeslagen op de memorycard. De camera gaf een leesfout, hahaha.. Raar ;)

Motor: Velineon 3500 KV
ESC: EzRun 60A
Accu: LRP 2600mAh 8,4V NiMh (half vol)
Vertanding: 28/83 (lager heb ik niet liggen helaas)

Laatst bewerkt door een moderator:
Net even wezen rijden met mij Rustler achterhuis, erg leuk met die regen op het gras!

imag0127ze.jpg

imag0128l.jpg

imag0129b.jpg

Beste mensen,
Het lijkt me leuk om eens zelf te proberen om front arms te maken voor de rustler.
Nu heb ik geen nauwkeurige afmetingen en dergelijke.
Kan iemand mij helpen aan deze te geraken?
Ik zoek dus tekeningen met de afmetingen van de front arms.
Bvd, Roaldo

Sinds vandaag ook eigenaar van een Rustler VXL, leuk speelgoed :D

Heb nog even getwijfeld over een "gewone" Rustler of een HPI Blitz, maar die zijn het allebei net niet. Moest mentaal even over de 300 euro drempel heen :cool:

Maidenflight zit er op, en wat een apparaat. Gas is goed te doseren, remwerking is goed en wat een power op een nat grasveldje.

Meegeleverde accu (3000mAh 7s NiMh) is niet helemaal berekend op zijn taak, wordt bloedheet en is snel leeg. Speedcontroller en motorblok worden er echter niet warm van.

Dit karretje vraagt om LiPo's.
Helaas zijn de door de reguliere handel aangeboden LiPo accupacks nog steeds meer waard dan goud, 75 euro voor een 25c 4100mAh 2s accu is zeker 3x te duur.

Heeft HK passende accu's in het assortiment en welke zijn dat?
Nog mooier zou een soort box zijn om standaard lipo accu's passend te maken.

Auto heeft waterproof electronica, kan ik de ergste shit er voorzichtig afspoelen met de douchekop?

Edit: toch maar de volle straal er opgezet en de auto kan er tegen. Meer gras in het afvoerputje dan je vriendin in een jaar aan haar kan produceren. Don't try this at home tenzij je een afvoerzeef gebruikt (standaard afvoergaten zijn te groot en kunnen de afvoer verstoppen na doorlaten van deze hoeveelheid gras).

Alvast bedankt voor de nuttige info.

Laatst bewerkt:
Als je zelf iets wilt maken maar al te lui bent om zelf te gaan meten verwacht ik niet veel goeds.

Vind je dat je andere mensen zo kunt behandelen? Ik zou maar eens even wat aanpassen aan je toon...!

Ik zoek een tekening van de simpelste manier om zo'n arm te maken. Misschien bestaat er wel 1 waarvoor je veel minder rare hoeken en alles hoeft te zagen, dat bedoelde ik. Lui zou ik mezelf niet willen noemen daarvoor ken je me niet goed genoeg.

Sinds vandaag ook eigenaar van een Rustler VXL, leuk speelgoed :D

Heb nog even getwijfeld over een "gewone" Rustler of een HPI Blitz, maar die zijn het allebei net niet. Moest mentaal even over de 300 euro drempel heen :cool:

Maidenflight zit er op, en wat een apparaat. Gas is goed te doseren, remwerking is goed en wat een power op een nat grasveldje.

Meegeleverde accu (3000mAh 7s NiMh) is niet helemaal berekend op zijn taak, wordt bloedheet en is snel leeg. Speedcontroller en motorblok worden er echter niet warm van.

Dit karretje vraagt om LiPo's.
Helaas zijn de door de reguliere handel aangeboden LiPo accupacks nog steeds meer waard dan goud, 75 euro voor een 25c 4100mAh 2s accu is zeker 3x te duur.

Heeft HK passende accu's in het assortiment en welke zijn dat?
Nog mooier zou een soort box zijn om standaard lipo accu's passend te maken.

Auto heeft waterproof electronica, kan ik de ergste shit er voorzichtig afspoelen met de douchekop?

Edit: toch maar de volle straal er opgezet en de auto kan er tegen. Meer gras in het afvoerputje dan je vriendin in een jaar aan haar kan produceren. Don't try this at home tenzij je een afvoerzeef gebruikt (standaard afvoergaten zijn te groot en kunnen de afvoer verstoppen na doorlaten van deze hoeveelheid gras).

Alvast bedankt voor de nuttige info.
Pas wel op met teveel water he! Het beste kun je babydoekjes gebruiken. Zijn lekker stevig en maken makkelijk schoon! Verder alle metalen onderdelen inspuiten met wd40.

Back