Traxxas SLASH topic

Das idd ook een goede :)

Ik ga nu even een nieuwe halen, maar de oude ga ik proberen uit te boren, dan kan deze ook nog gebruikt worden. Alleen even kijken of dit dan past in het tandwiel.

Kan 'm hier kopen voor €3,- bij de modelbouwzaak als 't goed is, heb ik 'm iets sneller :P
Als ze 'm nog op voorraad hebben wat ik wel hoop uiteraard

Jeuh, ik ga dooor voor de koelkast. :D

dat asje en shaft horen bij elkaar, als set, ik heb ooit ook eens een nieuwe shaft gekocht, daar zit dat asje bij.

Wel kan je die asjes los kopen, per 10 ofzo, ik had dat ooit eens gezien maar geen idee wel nummer dat is. :)

Een nieuwe as is ook wel makkelijk, en voor de prijs hoef je het ook niet te laten. :)

Edit, als je je as uitboord dan moet je de sleuf in je tandwiel ook groter maken.
Maar zoek eens in je gearbox, dat asje moet daar nog ergens rondslingeren. :)

Haha je mag inderdaad door voor de koelkast :p

Helaas is het pinnetje weg.. ik had de gearbox namelijk opengemaakt op de baan (buiten) dus ik denk dat die nu ergens op de grond ligt.
Ook geen probleem, heb me net toch de nieuwe as gehaald :)

Nu even monteren en hopen dat t probleem hiermee opgelost is.

De slash 2WD zit weer in elkaar :)
Probleem opgelost! Bedankt voor de tips!

Nu verder met de 4x4 VXL schoon te maken.. deze had ik gisteren ook al maar uit elkaar gehaald omdat ik toch moest wachten op vandaag ivm het onderdeel :P

Nah al 2 keer zo'n 15 tands 48 p robinson pinion kapot gereden te hebben toch maar voor 32 p tandwielen gekozen. 12 tands motor tandwiel en 68 tands spur. Hopen dat ze maandag of dinsdag binnen zijn bij de lhs.

Nah al 2 keer zo'n 15 tands 48 p robinson pinion kapot gereden te hebben toch maar voor 32 p tandwielen gekozen. 12 tands motor tandwiel en 68 tands spur. Hopen dat ze maandag of dinsdag binnen zijn bij de lhs.

68tands 32p op de slash. Past dat wel?
Ik heb een 58t 32p besteld en die past denk ik net.

een vraagje tussen de bedrijven door :D

Ik heb sinds enige tijd een castle creation motor en side winder controller.
Leuk setje, erg snel.
Maar door vocht o.i.d. is de controller stuk gegaan...
weet iemand waar ik de sidewinder SCT voor de 3800kV kopen kan?
Ik zie overal complete sets, maar losse controllers vind ik niet zo snel...of google ik weer niet goed ;)

Thanks voor je reactie ;)
Maar is er geen verschil in beide?
Ik ben een nitro/benzine man dus ik begeef me hier op een totaal onbekend gebied.
Ik stam uit de periode, + en - aan een fietslampje en EUREKAAAAA there was light!

Dit is de set met de (schijnbaar) kapotte regelaar.
Is deze niet 4 polig en de v2 2 polig of zeg ik nu iets raars :rolleyes:
IMG_67401.jpg

weet ik niet maar ik moet die vertanding hebben om op de goede gearratio te komen. en als dat niet past moet ik een andere motor hebben. heb nu een 5.5 t ezrun er in hangen.
68tands 32p op de slash. Past dat wel?
Ik heb een 58t 32p besteld en die past denk ik net.

Back