Gearing aanpassen heeft meer nut denk ik.
+1 gezien de bandjes

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gearing aanpassen heeft meer nut denk ik.
Zijn er mensen hier die met een MMP/2650 rijden en een Savöx 1258TG? Mijn auto houdt af en toe in als ik optrek na een bocht en ik vraag me af of de servo dit veroorzaakt.
Zijn er mensen hier die met een MMP/2650 rijden en een Savöx 1258TG? Mijn auto houdt af en toe in als ik optrek na een bocht en ik vraag me af of de servo dit veroorzaakt.
Een savox trekt veel stroom, en vaak is de ingebouwde BEC in je regelaar dan niet voldoende. Vermoedelijk trekt de Savox servo iets te veel stroom in de bocht, waardoor hij de stroom van je regelaar wegneemt.
Dit is op te lossen door een externe BEC te installeren..
Hoi,
In een iets te enthousiaste bui tegen de stoep geslipt precies onder een hoek dat het achterwiel niet veel mee kon geven. Resultaat gebroken rear stub axle.
![]()
Nou lees ik vaker dat de achter drive shaft van de stampede niet altijd stevig genoeg is maar ik dacht dat dat meer ging over de shaft zelf en de plastic koppelingen e.d. Is de standaard stub axle ook een "probleem" en zijn er behalve stock parts betere en stevigere oplossingen?
Thanks,
-Johan
Dat ligt eraan of je een 2WD of een 4x4 hebt.Dank voor de aanwijzingen, ik had de hele thread al eens doorgelezen, maar toen was ik niet zo bezig met drive shaft, meer met de aankoop van een stampede
Enihoe, ik heb toch voor nu maar stock asjes gekocht (goedkoop), dan kan ik iig rijden en ga ik me verder verdiepen in de driveshafts. Ik rijd voorlopig toch nog met 2S. Heb nu ~10 packs gereden en slijtage verder valt erg mee, maar ben nog geen grote sprongen een het maken.
Ik heb geprobeerd de verschillende driveshafts op een rijtje te zetten, klopt het dat het onderstaande items zijn?
FLM : Electric Arm CVD Kit, FastLane Machine Parts, flm26515
MIP : MIP X-Duty CVD™ Kit Rear, Traxxas Stampede 4x4 VXL
Tekno : Tekno RC M6 Driveshafts and Hub Carriers (Slash 2WD, Nitro Rustler/Stampede, rear) | Tekno RC – Excellence in RC Design
Thanks!
-Johan