ik heb zelf graupners 850 25c en de turnigys 800 20c
de een kost 20euro en de ander 6 nou zit geen reet verschil in
de een kost 20euro en de ander 6 nou zit geen reet verschil in

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
David, jij had tog kleine staartproblemen ?, neem eens een goede accu en je zult zien hoeveel het scheelt.
ik ben hier benieuwd naar resultaat . Lijkt me de enige lipo die werkelijk zou kunnen verschil maken .Ik heb nu een speciaal kabeltje onderweg om 3 cell Thunderpower lipos te kunnen balanceren.
Binnenkort mischien 1 Thunderpower 850mAh halen, kijken of dat echt beter is.
Wel 50mAh meer, of dat 3 keer de prijs waard is gaan we achterkomen.
Ha ha ja Uwe ik reageerde op de lipo's erboven. Deze 900 passen passen prima op de tray, ze zijn alleen iets breder maar passen prima onder de canopy... dat wil ik ook graag weten,
alles wat ik tot nu toe had voor de 250er ging max. 5 min mee,
en dan zonder grote 3D acties,
... ehmm, @Schiksie:
ik had het over de opname van de lipos , houder dus of
battery mounting,
als je reageert op verder boven, dat ging het inderdaad wel om lipos,
goed, maar duur zijn naast de Graupner ook die Align
Groet, Uwe
Zelf ben ik vanuit een Co-axiaal meteen overgestapt naar een flybarred 250. Dat ging op zich prima, ik heb er alle oriëntaties recht op mee geleerd zonder te crashen. Zodra ik probeerde er bochten mee te vliegen ging het echter mis, de heli ging gewoon te snel en werd vooral te snel moeilijk zichtbaar om er veel van te kunnen leren.Ik ben aan het twijfelen tussen een Blade 130X en de Trex 250, in een ander topic hier raad men mij de 250 af wegens moeilijk bestuurbaar/wild/absoluut niet geschikt voor iemand met weinig ervaring.... in onderstaand filmpje vind ik hem echter rustiger vliegen dan mijn Mcpx BL...
[media=youtube]OuIqdF_zCNk[/media]