Hoezo wazig?!
Een bmw 5 serie is toch groter dan een fiat panda en dus meer materiaal?! Dus dat die duurder is dan een panda, is te begrijpen toch?!
Beter gebouwd heb ik niet over meer of dikkere/betere materiaal, maar over de pas vorm van onderdelen. In een Losi 5ive zit gewoon minder speling op de wielen dan bij een dbxl.
Maar goed, hoeveel mensen zie jij nog met een stock motor rond rijden?
Het ligt maar net aan wat je van je auto verwacht. Hoe dan ook, die losis zijn stock een stuk beter dan die bajas. Zowel in rij gedrag als in robustheid.
Met wazig bedoel ik dat het erg algemeen is qua opmerking.
Meer materiaal is niet de reden waarom iets duurder is.
Ik ken 8th scale rc auto's die stock duurder zijn dan de 5ive-T.
Om jouw vergelijking te gebruiken, een BMW heeft meer materiaal dan een panda en is daarom duurder?
Een fiat Panda zal rond de 950 kilo wegen een Joop Donkervoort D8 ongeveer 700 kg.
Toch hoef ik je niet te vertellen welke een (stukje) duurder is
Meer materiaal is niet relevant.
Welk materiaal, daar gaat het om en hoe het ding gebouwd is.
Wie ik met stock motor zie rondrijden, ik zou het niet weten?
Dit vind ik eerlijk gezegd ook een beetje een wazige insteek ;-)
Maar ik ken 2 mensen die dit naast mij ook doen, wat de rest doet is me om het even, ik hoef niet harder dan anderen.
Dit doe ik met de 5SC
Ik begrijp de relevantie niet.
Ik heb de DBXL en de 5ive.
Beiden zijn gewoon genoeg voor waar ze voor dienen.
Maar als je echt los wil gaan, dan moet je er een zwaarder blok in leggen, dat klopt.
Maar ik ben geen racer (met de dbxl)...gewoon een zondagsrijder.
Wat ik zeg is dat je met de stock 23 cc een geweldige middag kunt hebben.
Het is maar waar je tevreden mee bent.
Als je met andere rijders gaat racen die 26cc's (of meer) hebben, dan moet je uiteraard je motor vervangen voor een zwaarder exemplaar maar ik hoef niet perse anderen te volgen om lol te hebben hahaha ;-)
Dus nogmaals, ik begrijp je opmerking niet.