Upgrades Losi Desert Buggy XL

Eerste test rit.

Foto-HOAGTKCW-D.jpg

De eerste test rit zit erop rustig aan gedaan aangezien ik de auto niet ken maar het valt niet tegen wat een plezier kun je beleven met zo'n auto.

Hallo allemaal
ik ben de trotse bezitter van een dbxl
en nu ik zie dat er meer mensen uit de omgeving rijden op ijseloord 2, we zijn er regelmatig te vinden door de week savonds
mischien wel een x lachen om met meerdere te gaan rijden
we zetten meestal een baantje uit met pionnen en doen kleine racejes (voor de lol)
gr

Laatst bewerkt:
Ik heb de mijne gekocht, geüpgraded, en voor de sier weggezet ( half tankje gereden ermee)
Mocht er een echte liefhebber zijn hier, die een goede kant en klare buggy wilt, mag je de mijne kopen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de mijne gekocht, geüpgraded, en voor de sier weggezet ( half tankje gereden ermee)
Mocht er een echte liefhebber zijn hier, die een goede kant en klare buggy wilt, mag je de mijne kopen..
Hoi slooven
Hoeveel wil je er voor hebben?
En wat heb je er allemaal aan gedaan ?
Gr
Stefan

Laatst bewerkt door een moderator:
Phoe
Op aanraden van heb ik alle motorsteunen en as steun vervangen door rood aluminium.
Ook de servoarmpies zijn nu aluminium, de kunstof was al gebroken, toen ik erna keek...
Een nieuwe betere Spektrum zender met 3 kanalen, en een killerbee killswitch om de motor op afstand te stoppen.
Soort spatlappen op de Achterbrug, dat de asrubbers schoner blijven, had ik ook op de Hpi Baja gedaan eerder.
Betere benzineslang, de orginele kan niet tegen benzine??, terwijl er ook nog in de mijne Aspen 1:25 zit, milieu vriendelijker,en zacht voor materialen
Prijs zal €850 zijn??,niet echt over nagedacht nog..
December gekocht, nog garantie, en de auto heeft nog geen halve liter gehad.
Oja, ook nog een dikke expansie van Samba en filterhoesjes

Laatst bewerkt:
Phoe
Op aanraden van heb ik alle motorsteunen en as steun vervangen door rood aluminium.
Ook de servoarmpies zijn nu aluminium, de kunstof was al gebroken, toen ik erna keek...
Een nieuwe betere Spektrum zender met 3 kanalen, en een killerbee killswitch om de motor op afstand te stoppen.
Soort spatlappen op de Achterbrug, dat de asrubbers schoner blijven, had ik ook op de Hpi Baja gedaan eerder.
Betere benzineslang, de orginele kan niet tegen benzine??, terwijl er ook nog in de mijne Aspen 1:25 zit, milieu vriendelijker,en zacht voor materialen
Prijs zal €850 zijn??,niet echt over nagedacht nog..
December gekocht, nog garantie, en de auto heeft nog geen halve liter gehad.
Oja, ook nog een dikke expansie van Samba en filterhoesjes
Hey sorry man voor de late reaktie, maar ik vroeg het voor een vriend en die ziet er toch maar van af
Bedankt igg
Gr
Stefan

Back