Hoi
ja guy van heli tempel bied mijn die aan .
maar waarom moet de kv lager zijn ?
greetz kevin
ja guy van heli tempel bied mijn die aan .
maar waarom moet de kv lager zijn ?
greetz kevin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zal is kijken het is wel met een riemHeb je de tandwielverhouding van je heli toevallig?
HoiNee, het is een tweetraps aandrijving. 1e trap is 22:48, tweede trap weet ik niet maar zou als het goed is 14 om 72 moeten zijn. Totale overbrenging zou voor zover ik weet 10.2:1 zijn (gegevens Vario catalogus).
Met een tandriempoelie van tussen de 15 en 20 tanden moet je volgens mij wel ergens een bruikbare overbrenging kunnen vinden voor electro. Aangezien de cylinder naar voren steekt bij brandstof uitvoering, is er na verwijdering van die brandstof motor voldoende ruimte om een electromotor eventueel wat naar voren te plaatsen, zodat je geen andere riem nodig hebt....
Groet, Bert
Hoeveel toeren geeft een rossi 11.5 cc op de kop ?Dan zou je heel ruw berekend met 10s hebben
450 kv motor 1632rpm op kop.
330 kv motor 1197 rpm op kop.
Volgens mij werkt beide dan wel, alhoewel je de 450 natuurlijk nog omlaag kan regelen, en met de 330 kv wel meteen aan je maximum toeren zit.
Dan zou je heel ruw berekend met 10s hebben
450 kv motor 1632rpm op kop.
330 kv motor 1197 rpm op kop.
Volgens mij werkt beide dan wel, alhoewel je de 450 natuurlijk nog omlaag kan regelen, en met de 330 kv wel meteen aan je maximum toeren zit.