Verhoogde zon activiteit!!!

Komen vast wel weer een paar fly away's of onverklaarbare crashes als het zo een paar dagen blijft.. Valt echt heel erg op...

Komen vast wel weer een paar fly away's of onverklaarbare crashes als het zo een paar dagen blijft.. Valt echt heel erg op...

Dat viel mij ook al op.
Daarom ben ik ook dit draadje gestart.
Leuk een gps, maar vele hier hebben werkelijk geen idee hoe het systeem werkt.

Ik werd er een beetje moe van dat de apparatuur elke keer de schuld krijgt bij een fly away of crash.
(ik zeg niet zat het altijd zo is natuurlijk)

Het controleren van de zonneactiviteit hoort bij je pre flight check.
Is hij hooger dan 4 = gps uit!!
En schakel de RTH uit bij failsafe, bij een Naza heel makkelijk door het stekkertje van de GPS eruit te halen.
Of gewoon even niet vliegen. ;)

Laatst bewerkt:
Wordt veel vliegen komend weekend vanaf vanmiddag, dus bedankt voor de tip!

Zonder de gps stekker los te halen, en gewoon direct op atti te vliegen, voorkom je daar ook een fly away mee?

Hij vliegt goed alleen vind ik de printplaat zo groot:-) is wat lastig weg te werken en na deel vind jk dat je hem niet aan de computer kan afstellen dus altijd het schernpje moet zien;) zo heb ik mr kk2.1 gedaan
20140225_171434.jpg

enige nadeel is dat ik bijna niet op scherm kan kijken dus 20x draaien om te kijken en met schroevendraaier de knopjes doen:D

Je kunt de naze32 ook nog 90 of 180 draaien of op zijn kop monteren: parameters instellen en klaar
Wel droogtesten met de Baseflighr software

Komt er bij mij nog eens op: zeker weten

Hij vliegt goed alleen vind ik de printplaat zo groot:-) is wat lastig weg te werken en na deel vind jk dat je hem niet aan de computer kan afstellen dus altijd het schernpje moet zien;) zo heb ik mr kk2.1 gedaan
enige nadeel is dat ik bijna niet op scherm kan kijken dus 20x draaien om te kijken en met schroevendraaier de knopjes doen:D

Ik heb op de F330 en F450 op de bovenplaat in het midden een gat gedremeld, dan kun je perfect op het scherm kijken:) Dat vind ik nog steeds ideaal aan de KK2, dat je geen hulpmiddelen nodig hebt om hem te programmeren.

Back