B
Blight
Guest
Ik heb vanochtend de versnellingsbak voor mijn Ice Land binnen gekregen. Het monteren heeft zijn tijd geduurt aangezien de aanwijzingen technisch waren en ik geen schuifmaat heb.
Maar het is gelukt, ik weet zeker dat alles op de goede plek zit.
Echter is er wel een probleem.
De tandwielen op de cluchbell sluiten niet aan op de tandwielen van de versnellingsbak.

Ik weet hier zelf geen oplossing voor. Met de washers heb ik ongeveer een halve milimeter kunnen winnen, maar de clutchbell moet nog 2mm naar rechts(op de foto). Ik zat er ook aan te denken om de motor of de bak te verplaatsen maar dit laat het chassis niet toe. Ik kan ook de motor zo draaien, de tandwielen sluiten wel aan... maar niet volledig...
Heeft iemand nog een idee?
Maar het is gelukt, ik weet zeker dat alles op de goede plek zit.
Echter is er wel een probleem.
De tandwielen op de cluchbell sluiten niet aan op de tandwielen van de versnellingsbak.

Ik weet hier zelf geen oplossing voor. Met de washers heb ik ongeveer een halve milimeter kunnen winnen, maar de clutchbell moet nog 2mm naar rechts(op de foto). Ik zat er ook aan te denken om de motor of de bak te verplaatsen maar dit laat het chassis niet toe. Ik kan ook de motor zo draaien, de tandwielen sluiten wel aan... maar niet volledig...
Heeft iemand nog een idee?