Verzameltopic Walkera CP helicopters

ja maar van uit DE tegen die prijs. Ik zou het wel weten.

koop je ergen anders nog wat lipos en ben je voor 160euro klaar. (denk dat het een verkeerde prijs is.)

Dat is nog niet eens het grootste probleem. Maar hij heeft geen voorraad en zegt een week. Zoiets heb ik eerder aan de hand gehad en dat werd een drama. Wachten, wachten, wachten en op elke mail een onduidelijk antwoord. Bestel hem wel bij m'n eigen webshopje.. Weet ik waar ik aan toe ben..

Ik heb wel eens besteld bij trade4me.de Als ze uit voorraad kunnen leveren, is het heel snel binnen. Verzendkosten 7,90 euro, bezorgd met DHL. Geen inklaringskosten, echt prima. En de prijs die ze vragen voor de Master CP vind ik scherp. Ik zou ze even mailen of ze ook leveren zonder lader en met alleen extra lipo's. Ze lopen alleen iets achter qua snelheid van levering van nieuwe modellen. De shops in HK zijn wat dat betreft een stuk sneller.
Het onzekere van wachten tot de heli op voorraad is, is inderdaad irritant. Ik heb wel gelezen dat trade4me zit te wachten op een zending, dus de Master CP kan snel op voorraad zijn. Ook dat kan je navragen. Mijn ervaring is dat ze snel reageren.
En heb jij ook niet 'fijne' ervaringen met pakketjes die bij de douane blijven liggen? Daar word je ook niet blij van. Dat gelazer heb je weer niet als je bij onze oosterburen bestelt.

Ik ga sowieso morgen bestellen. In andere gevallen zou ik trade wel proberen maar bewandel nu mijn vertrouwde route. Heb even geen zin in experimenten. Dat is me met de V120 met Hobbyone ook niet zo bevallen. Kreeg uiteindelijk wel wat ik had besteld maar was wederom gedoe. Pak in dit geval even een leverancier waar ik goeie ervaringen mee heb. En ik vind de prijs belangrijk maar vind de service minstens zo belangrijk..

Ik heb Walkera een keer gemaild of er ook een officiële Nederlandse dealer is. Niet dus, ze verwezen me naar Trade4me. Qua service zou dat dus ook goed moeten zitten.

Ok, ik hoop voor je dat het dit keer wat soepeler loopt ;-)
Ik vergelijk trouwens wel vaker en doorgaans is trade4me behoorlijk duur maar juist de Master CP viel me erg mee qua prijs.
Ik krijg trouwens bericht als hij op voorraad is, dat post ik wel even als het zover is.

Ik heb eigenlijk nooit problemen. Was nu met de V120 gedoe. Ik bestel veel uit Azie en alleen met hobbyone was het wat stroef.

Ok, dit was voorlopig echt, echt, echt de laatste aanschaf.. Net de Master CP besteld.. Kon de verleiding niet weerstaan helaas..

Mooi! Krijg wel net bericht dat hij bij trade4me op voorraad is. Zal ik hem daar maar bestellen? ;-)

Als je dat ding wilt hebben zou ik het niet laten :p We zijn wel early adopters. Ding is nog maar net uit en er is nog niet veel over bekend behalve dan dat hij vliegt..

**Edit**

Ik zie dat bij trade4me de lipo's niet op voorraad zijn en ook nog eens peperduur..

Bizar. Toen ik net keek stond er nog een levertijd van een week. Neemt niet weg dat ik ze te duur vind. Ik heb nu omgerekend 12 euro per lipo betaald..

Ben benieuwd. Heb trouwens gewoon een briefje gestuurd naar trade4me met dat achterlijke verschil. 50Euro in 1 dag:hammer:

Is lekker adverteren. Als hij nog 119 incl was geweest had ik hem besteld, nu is het niet interessant meer.

Koop wel gewoon de 450 of 500:banana:

Back