Verzameltopic Walkera CP helicopters

hoef er geen plugje op te zetten;) want ik heb die heli niet:D

En volgens mij zit er standaard de goede plug op. alsloop ik die er weer af omdat ik mijn lipos in meerdere helis wil gebruiken en dan liever een uniforme plug heb .

Op de Master CP zit een 3.5mm banana. Hier kun je alleen 4mm vinden.. Staat ook in rcgroups topic..

Er zijn een aantal goeie adressen. Zeer goed zijn Helipal en Ehirobo. Andere shops heb ik geen persoonlijke ervaringen mee. De V120 gekocht bij hobbyone en dat verliep opzich redelijk probleemloos maar zou er niet 123 opnieuw kopen..
Tís beetje zoeken. Er kunnen soms nogal wat prijsverschillen zitten tussen de diverse shops.

Oh en voor ik het vergeet. Pas op. Belgische douane doet erg ingewikkeld over de invoer van zenders. Nu is het wel zo dat de Walkera zenders een geldig CE certificaat hebben. Maar zou dat wel even vantevoren goed uitzoeken of laten opsturen naar een Nederlands adres als je die mogelijkheid hebt.

Ik zit te denken aan een nieuw projectje. Stel ik ga mijn 250 ombouwen naar FBL (je voelt hem al aankomen) dan wil ik eigenlijk proberen een 3axis gyro/rx van walkera in te bouwen. De beperkeng die ik heb met de kleintjes is et voltage. DIs ik denk dat ik het moet gaan zoeken in de gyro/rx van de master of V200D03:D

ben benieuwd. De reden is simpel als ik het los doe met een los systeem dan kost het vrij veel aangezien ik ook een extra ontvanger nodig heb. Ik heb al filmpjes gezien van mensen die het zelfs op fb versies doen:)

Ik ga me er eens wat dieper in verdiepen.

Verloopkabeltje voor de Master CP lipo's is in ieder geval al binnen. Nu de rest nog..

img07421y.jpg

Binnen met de Mini CP

Binnen met de Genius

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij werk jij bij Walkera:mrgreen:

denk dat ik gewoon overstap naar de solo pro 180 3d:banana:

of toch maar de 130x, je weet wel die vliegende vibrator:rolling:

Back