Zo, ik ben ook weer thuis.
Zoals wel vaker ben ik zo druk geweest met vliegen dat ik niet één foto of filmpje heb gemaakt.
Met de Ka-8 heb ik 10 starts gemaakt, met mijn HAI ook zoiets (waarvan 2x gesleept achter de Mentor van Raymond) en tussendoor nog een stuk of 12 sleepjes gedaan. Das Bunte Huhn van Hendrik, het kleine vleugeltje van Max en de Flamingo van Johannes.
De crash van Johannes vond plaats toen ik hem sleepte, dat was wel een domper.
Ook de ASW15 van Jacob heb ik een keer omhoog geholpen en dat ging eigenlijk qua vermogen prima met mijn Taxi. Het was toen nog wel erg turbulent waardoor Jacob niet zo hoog van de lijn ging maar ik weet nu dat ook 3m/3,5kg geen probleem is.
Wat ook erg leuk was: het invliegen van Rick z'n nieuwe zwever. Gaaf ding en Rick, je bent er helemaal klaar voor. Goed gedaan hoor.
Bij deze wil ik graag Gerrit en zijn zoon René bedanken voor het lieren en het onvermoeibaar weer ophalen van de lijn

Die lier, da's een prima ding.
En Max; het was weer geweldig om te gast te zijn bij de ZCNOP. Goeie koffie, lekkere soep en het kijken in de hangar naar de DG1000 en Blanik was ook super.
Iedereen bedankt voor een superdag en ik ben benieuwd naar plaatjes en filmpjes.